X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 60 van de 60
  1. #41

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    - Themaland: Ik hoop Kroatië, maar ik gok Polen wegens veel eenvoudiger authentiek aan te kleden.
    - Mack ging dit zelf bouwen dacht ik.
    - Losse karretjes en inverting Steel Winged Coasters ... waarom niet :-p
    - Aangezien de directie zelf al aankondigde dat dit op de planning stond na 2019 ... zal dat dus ten vroegste 2020 of zelf 2021 worden...

  2. #42

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dat je een SLC ervaart als pijnlijk is zeer goed begrijpbaar, maar een B&M suspended is dan weer het tegenovergestelde natuurlijk.
    Ook een feit. Oz'Iris is een ware topper die zeer comfortabel is. Die was ik even vergeten.

  3. #43

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ook een feit. Oz'Iris is een ware topper die zeer comfortabel is. Die was ik even vergeten.
    Als ik mag muggenziften... technisch gezien zijn achtbanen als Dreamcatcher (BJL) en Jimmy Neutron's Atomic Flight (MPG) een suspended coaster. Oz'Iris, Vampire, Condor, Black Mamba,... zijn inverted coasters. Toch ?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  4. #44

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Als ik mag muggenziften... technisch gezien zijn achtbanen als Dreamcatcher (BJL) en Jimmy Neutron's Atomic Flight (MPG) een suspended coaster. Oz'Iris, Vampire, Condor, Black Mamba,... zijn inverted coasters. Toch ?
    Ik ben van mening dat er weinig tot geen vastgelegde definities bestaan in de pretparkwereld - Je gaat toch weinig vinden waar iedereen het mee eens zijn. Vekoma noemt hun 'inverteds' toch ook 'Suspended Looping Coasters'?

  5. #45

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik ben van mening dat er weinig tot geen vastgelegde definities bestaan in de pretparkwereld - Je gaat toch weinig vinden waar iedereen het mee eens zijn. Vekoma noemt hun 'inverteds' toch ook 'Suspended Looping Coasters'?
    Nu je het zegt, daar had ik nog niet bij stilgestaan . We moeten dringend een pretpark-definitieboek de wereld in sturen .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  6. #46

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Nu je het zegt, daar had ik nog niet bij stilgestaan . We moeten dringend een pretpark-definitieboek de wereld in sturen .
    Ik zou er niet aan beginnen groote kans dat het tot zware discusies loopt

  7. #47

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik zou er niet aan beginnen groote kans dat het tot zware discusies loopt
    Define roller coaster
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  8. #48

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Define roller coaster
    om te beginnen

  9. #49

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Themagebied: Polen ( schotland denk ik niet omdat ze recent nog Ierland deden)
    Attractie: Big dipper van Mack
    Ik zie een duellerende big dipper wel ontstaan ofzo iets.

    Mss iets voor een ander topic, maar een Belgische themagebied, hoe zou dat er uit zien volgens jullie in EP?
    Laatst gewijzigd door punisher; 24-04-18 om 12:05.

  10. #50

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Themagebied: Polen ( schotland denk ik niet omdat ze recent nog Ierland deden)
    Attractie: Big dipper van Mack
    Ik zie een duellerende big dipper wel ontstaan ofzo iets.

    Mss iets voor een ander topic, maar een Belgische themagebied, hoe zou dat er uit zien volgens jullie in EP?
    Een Atomium met indoor attracties, een Pulsar kloon die vanuit de piemel van Manneke Pis gelanceerd wordt, genaamd Pisman. En uiteraard frietzak the ride, een freefall toren in de vorm van een tpuntzak frietjes

  11. #51

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Een Atomium met indoor attracties, een Pulsar kloon die vanuit de piemel van Manneke Pis gelanceerd wordt, genaamd Pisman. En uiteraard frietzak the ride, een freefall toren in de vorm van een tpuntzak frietjes
    T'his wel voor in Europa-park Niet voor in BonBonland.

  12. #52

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    T'his wel voor in Europa-park Niet voor in BonBonland.
    Het gaat wel over een Duits park. Er is de laatste tijd verhoudingsgewijs veel te veel foutigheid weggesnoeid en veel te weinig oprechte foutigheid verrezen in Rust. Zoiets zou dat meteen rechtzetten...

  13. #53

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Mss iets voor een ander topic, maar een Belgische themagebied, hoe zou dat er uit zien volgens jullie in EP?
    Om te eten:
    1 groot a la carte restaurant.
    1 ouderwetse frietkar met frieten in een puntzak
    1 grote bar met veel verschillende goede Belgische bieren

    Attracties:
    Een Big Dipper van Mack (duh!) gethematiseerd naar de geschiedenis van Brugge. Wat HansaPark kan met Novgorod moet EP ook kunnen met een Big Dipper.
    Daarnaast een aantal kleinere opvulattracties die samenhangen met een knipoog naar eten en drinken (een molen met biervaten ofzo)
    Tot slot eventueel een darkride a la mouse au chocolat (vrij letterlijk gekopieerd dan), maar dan verwijzingen naar Belgische chocolade.

  14. #54

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Een Atomium met indoor attracties, een Pulsar kloon die vanuit de piemel van Manneke Pis gelanceerd wordt, genaamd Pisman. En uiteraard frietzak the ride, een freefall toren in de vorm van een tpuntzak frietjes
    Vergeet bier niet e crasy bier dance ofzo.

  15. #55

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    NeuroGen 2.0 waar je als geprepareerde coureur de Muur van Huy opraast, een escape room alleen voor kinderen, geen nep-fabriek voor kleurrijke plastic blokjes maar een heus XTC-lab (voor €1 kan je je initialen in het tabletje laten graveren), een interactieve shooter Town of Terror, een sling shot in de vorm van een hand (Brabo uit Antwerpen en de slavenarbeid in Congo), een indoor-valtoren in de koeltoren van een scheurende kerncentrale ... en een wafelkraam.

    Iets met Belgisch bier in Duitsland ... dat is zoals iets met Hollandse kaas of Italiaanse wijn in Frankrijk.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 24-04-18 om 14:44.

  16. #56

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten

    Iets met Belgisch bier in Duitsland ... dat is zoals iets met Hollandse kaas of Italiaanse wijn in Frankrijk.
    Nou, nee hoor.

    In Duitsland zijn Pils en Weizen heel groot, maar België staat veel sterker qua Speciaalbieren. Juist die zou je dan in EP kunnen schenken en er prima in passen, zonder dat het een conflict vormt met het Duitse bier.

  17. #57

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Ik lees hier al verschillende schitterende ideeën. Zelf zou ik een mouse au chocolat maken, maar dan dat je me mayo op frit moet schieten ofzo

    En idd Belgische bier. Zou zeker niet misstaan in EP.

  18. #58

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Toffe ideeën, waar ik me ook alleen maar bij aansluit. Maar ik zie België nog niet meteen ontstaan in Rust...

  19. #59

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Is er eigenlijk een update voor het nieuwe gebied dat in het park zou komen?
    Met de brand in het Nederlands gebied is dit wat op de achtergrond gekomen.

    Ik kan goed begrijpen dat op dit moment alles gericht is op het zwembaden het herbouwen na de brand maar toch moet zo een groot park in mijn ogen blijven groeien zeker nu het vastdaad dat Disney ook terug de investeringsmotor in gang brengt.
    Niet dat andere parken onbelagerijk zijn in tegendel maar op gebied van resort is dit toch de directe vergelijking denk ik.

  20. #60

    Re: [Europa-Park] 202? - Nieuw themagebied met achtbaan

    Volgens mij is dit een klein beetje opgeschoven. Ik denk dat de focus nu vooral ligt op Rulantica en Scandinavië (in 2019), gevolgd door Nederland (in 2020), en daarna pas het nieuwe themagebied in 2021 of 2022 ten vroegste.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •