Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: [Heide Park] 2018

Re: [Heide Park] 2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat mij betreft kan letterlijk elke bocht die in de baan zit beter en ik hoop dan ook dat ze dit gaan doen.
    Ja, dat zijn er nogal wat .

iemand die al eens in het parkhotel heeft overnacht? Do's and Dont's....?

En het houdt niet op in Heide Park: ook de enterprise El Sol wordt verwijderd uit het park, volgens dit bericht van Parkerlebnis.

Het wordt wel érg leeg in het Maya-Tal zo. Lady Moon en Aqua Spin waren al weg en aan de start van het seizoen zijn ook Huracan en Magic nog in onderhoud. Dat betekent dat enkel de zweefmolen en de Breakdance voorlopig open zullen zijn... Waar zijn ze toch mee bezig daar?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    En het houdt niet op in Heide Park: ook de enterprise El Sol wordt verwijderd uit het park, volgens dit bericht van Parkerlebnis.

Het wordt wel érg leeg in het Maya-Tal zo. Lady Moon en Aqua Spin waren al weg en aan de start van het seizoen zijn ook Huracan en Magic nog in onderhoud. Dat betekent dat enkel de zweefmolen en de Breakdance voorlopig open zullen zijn... Waar zijn ze toch mee bezig daar?
    Volgens mij verdwijnt die hoek nog en zal iets anders in de plaats komen.

Bij mij geen traan, zelfs geen zucht voor het verwijderen van die 20e eeuwse - of althans zo ogende en aanvoelende - kermisdingen / marteltuigen. Voorwaarde is zoals Bobby stelt, dat deze zone vernieuwd wordt.

Als ik het me goed herinner, ligt deze zone tussen enerzijds de show-tent / themaloze Python-kloon en anderzijds Colossos. Ik weet niet of Colossos 2.0 het boswezens-thema van 2016 zal behouden. Misschien trekken ze dat thema door in deze zone.

Heidepark staat al in m'n mentale kalender van 2019 genoteerd, weliswaar nog in uitgombaar potlood.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Bij mij geen traan, zelfs geen zucht voor het verwijderen van die 20e eeuwse - of althans zo ogende en aanvoelende - kermisdingen / marteltuigen. Voorwaarde is zoals Bobby stelt, dat deze zone vernieuwd wordt.

Als ik het me goed herinner, ligt deze zone tussen enerzijds de show-tent / themaloze Python-kloon en anderzijds Colossos. Ik weet niet of Colossos 2.0 het boswezens-thema van 2016 zal behouden. Misschien trekken ze dat thema door in deze zone.

Heidepark staat al in m'n mentale kalender van 2019 genoteerd, weliswaar nog in uitgombaar potlood.
    Ik hou wel van deze nostalgische thrillrides, maar denk niet dat ze ooit het Colossos gebied gaan vergroten
    Ik denk eerder dat het toekomstig uitbreidingsgebied is. Ooit is een keer naar buiten gekomen dat ze daar geen hoogterestricties meer hebben en tot 100 meter hoog mogen bouwen, dat gaan ze niet zomaar proberen regelen hebben.

Neeee toch niet de enterprise! Als er nu één thrill ride is waarmee je mij altijd een plezier kan doen, is het wel zo een apparaat. Spijtig dat ze langzaam overal aan het verdwijnen zijn...
    Coastercount: 163
    Live a life you will remember!

Het was geen slim plan om al die attracties in één hoek te gooien. Langs de andere kant daag je wanneer je zoveel kotsmobielen naast elkaar zet ook wel stilzwijgend je bezoekers uit om ze allemaal achter elkaar te doen. Stiekem zal ik dat concept, hoe fout het ook was een beetje missen. Maar ik geloof dat Merlin al ergere dingen in dat park heeft uitgespookt dan thrillrides verwijderen dus heel veel tranen ga ik er niet om laten.

Forum Rechten