X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 53 van de 53
  1. #41

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    de familie Schoepen kon wel om de x jaar, en soms nog sneller opvolgend op elkaar uitpakken met attracties die op dat moment nog nergens anders te zien waren. Op een periode van pakweg 10-12 jaar: El Paso, air race, revolution, bobby drop, big bang, indiana river, kinderland. En daarna een volgende golf met oki doki, sledgehammer, typhoon, aztec expres, mambo, fly away, bob expres, el rio.
    Als je dan het daarop volgend beleid bekijkt is het inderdaad huilen met de pet op.

  2. #42
    borisvdd
    Guest

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Het is gewoon vervallen tot de "Action van de pretparken": iedereen geraakt binnen aan een spotgoedkope prijs en krijgt er ook de bijhorende kwaliteit en service bij: BROL.

  3. #43

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Renovaties moet standaard in een budget zitten vind ik persoonlijk, dit mag je er niet echt bij tellen.
    Shows ben ik het mee eens dat is inderdaad een ding dat zeer goed blijft.

    Maar dat je zegt dat forbidden caves een 'succesvolle' investering was? Die attractie heeft amper nog wachtrijen.
    Investeerders gaan niet perse kijken naar overal gemaakte investering maar naar succesvolle investeringen.

    De forbidden caves is niet een attractie waardoor mensen gaan zeggen 'gaan we eens naar Bobejaanland'.
    Terwijl bv Typhoon(Indiana River) dat destijds wel was. (mensen komen er nu nog voor terug)
    Hetzelfde met Mount Mara mensen vinden het de eerste keer leuk, maar dan begint het irritant te worden door de wachtrijen.

    Het blijft onder de groep Parques Reunidos een beursgenoteerd bedrijf.
    Een investering van 5 miljoen euro dat toekomstgericht niks op de tafel legt zal hier niet goed bekeken worden.
    Ik zeg ook nergens dat het succesvolle investeringen zijn? Jij haalt aan dat ze geen investeringen doen, ik zeg gewoon dat dat totaal niet het geval is.

    Door weer te beginnen met 'Forbidden caves is niet succesvol etc etc.' verval je wederom in een herhaling. Los van of het succesvol is, moet je toegeven dat ze wél er geld voor hebben moeten neerleggen én bijgevolg dus een investering is. Dit is toch geen rocket science om te begrijpen lijkt mij?
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #44

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Het is ook gewoon subjectief .
    Er zijn mensen die uit de El Paso stappen en hogere fun-waarde hebben beleefd dan dat ze uit typhoon zouden stappen en omgekeerd. Dus voor sommigen zou een investering aan de El Paso beter kunnen zijn .

    Persoonlijk vind ik een pretpark iets waar je iets unieks moet beleven. Voor mij heeft die VR-bril totaal geen meerwaarde; dat is iets wat "veel" mensen intussen ook thuis al hebben. Net hetzelfde met bv dat 4D theater van Wilibi. Zelfs met nieuwe film ... is dat niets speciaals meer . Een achtbaan of free-fall toren is nu niet bepaald iets wat veel mensen in hun tuin hebben staan .
    Als pretpark zou ik voor unieke dingen gaan, een draaimolen die op de gemiddelde kermis staat ... is dus ook geen meerwaarde in mijn ogen. Dat zou wél als investering beschouwd moeten worden, maar volgens mijn mening is dat dan een zwakke investering.

  5. 01-10-17, 20:15


  6. #45

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ik zeg ook nergens dat het succesvolle investeringen zijn? Jij haalt aan dat ze geen investeringen doen, ik zeg gewoon dat dat totaal niet het geval is.

    Door weer te beginnen met 'Forbidden caves is niet succesvol etc etc.' verval je wederom in een herhaling. Los van of het succesvol is, moet je toegeven dat ze wél er geld voor hebben moeten neerleggen én bijgevolg dus een investering is. Dit is toch geen rocket science om te begrijpen lijkt mij?
    Ik haal toch ook nergens aan dat ze 'niks' investeren ik weet niet goed van waar je dat haalt. Ik ga mezelf even quoten.

    "Er zijn steeds minder bezoekers en steeds minder investeringen? "
    Dit is gewoon bewezen door statistieken die al eens eerder op dit forum gepost werden. Plus minder investeringen is gewoon ook een feit. Zoals hier al vermeld geweest is tijdens het Schoepen tijdperk werden er toen veel meer attracties op een bepaalde tijd gebouwd.

    "Terwijl destijds het park nog probeerde te groeien tov nu."
    Deze zin als ik hem herlees was misschien overdreven maar om nu te zeggen dat ze hard hun best doen in Lichtaart.
    Dat gevoel heb ik totaal niet.

  7. #46
    borisvdd
    Guest

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Kan het niet zijn dat ze het laten staan als soort van theming? En het staat toch niet in de weg, ik begrijp eigenlijk niet wat iedereen er tegen heeft
    Iedereen denkt: "Wat kon die rit véél leuker geweest zijn als dat rad zou werken want nu is El rio saai."

  8. #47

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Iedereen denkt: "Wat kon die rit véél leuker geweest zijn als dat rad zou werken want nu is El rio saai."
    Ik denk dat iemand daarover pas kan oordelen, wanneer hij of zij dat reuzenrad effectief gedaan heeft. Ik ben zo iemand, ik deed El Rio in de openingsweek van de attractie, ja de glijbaan was een leuke toevoeging aan de rit, maar door het rad zelf ging alles tergend traag. Dus capaciteitsgewijs is het een goede zaak dat het er tussenuit gehaald is. De glijbaan bracht zeker meerwaarde aan de rit, maar op een glijbaan na, blijft de rit even "saai", zoals je ze noemt, nu ik vind de draaikolk alvast geen saai element. Maar het waren vroeger ook het watergordijn en de waterspuwers enzoverder, die bijdroegen aan de rit.

  9. #48

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik denk dat iemand daarover pas kan oordelen, wanneer hij of zij dat reuzenrad effectief gedaan heeft. Ik ben zo iemand, ik deed El Rio in de openingsweek van de attractie, ja de glijbaan was een leuke toevoeging aan de rit, maar door het rad zelf ging alles tergend traag. Dus capaciteitsgewijs is het een goede zaak dat het er tussenuit gehaald is. De glijbaan bracht zeker meerwaarde aan de rit, maar op een glijbaan na, blijft de rit even "saai", zoals je ze noemt, nu ik vind de draaikolk alvast geen saai element. Maar het waren vroeger ook het watergordijn en de waterspuwers enzoverder, die bijdroegen aan de rit.
    Dat belet mensen natuurlijk niet om te veronderstellen dat de rit leuker kan zijn in hun ogen hé. Dat maakt dan toch niet uit of je dat effectief al hebt gedaan of niet? Ik zie ook reclame van parken in de VS en denk ook van 'hm, dat moet daar wel leuk zijn'. (Vergelijkingen on point, maar het principe is wel hetzelfde.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  10. #49

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Dat belet mensen natuurlijk niet om te veronderstellen dat de rit leuker kan zijn in hun ogen hé. Dat maakt dan toch niet uit of je dat effectief al hebt gedaan of niet? Ik zie ook reclame van parken in de VS en denk ook van 'hm, dat moet daar wel leuk zijn'. (Vergelijkingen on point, maar het principe is wel hetzelfde.)
    Een mooi voorbeeld vond ik Silver Star, ik dacht een geweldige rit te krijgen, maar in tegenstelling kreeg ik een trage rit met minder airtime dan Oki Doki, dus nee je kan niet afgaan op foto's of filmpjes om een oordeel te hebben, je moet het beleefd hebben.

  11. #50

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Een mooi voorbeeld vond ik Silver Star, ik dacht een geweldige rit te krijgen, maar in tegenstelling kreeg ik een trage rit met minder airtime dan Oki Doki, dus nee je kan niet afgaan op foto's of filmpjes om een oordeel te hebben, je moet het beleefd hebben.
    Het gaat ook niet over een oordeel natuurlijk. Ik geef je volledig gelijk dat je iets moet beleven om er een goed oordeel over te hebben. Het gaat over een verwachting bij een doorsnee bezoeker. Verwachtingen =/= oordeel.
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #51
    borisvdd
    Guest

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Mensen die in El Rio zitten denken gewoon: "Wow, wat moet dat leuk zijn om van zo hoog naar beneden te glijden. Jammer dat het kapot is". Maar net zoals élke andere attractie in Bobbejaanland gaat niemand meteen na de rit opnieuw naar de ingang van El Rio om "nog eens te gaan". Het is even spannend als die bootjesvaart tussen de bloemetjes, behalve dat die draaikolk nog een béétje spanning in de rit steekt. Voor de rest zitten er nul komma nul spannende elementen in.

  13. #52

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    ik blijf toch een zekere hoop hebben voor dit park met een nieuwe achtbaan een eeen paar goei fillers zitten ze weer op een punt waarme gewerkt kan worden.

  14. #53
    borisvdd
    Guest

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Hopelijk komt er dan eens een GOEDE achtbaan, waar je meer dan één keer in wil gaan. Nu zijn alle achtbanen daar ofwel versleten, ofwel saai.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •