X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 53
  1. #21

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik word er ieder keer triest van als ik dat rad zie.
    Ik heb de indruk dat ik de enige ben die er zo over denkt, maar ik vind het wel wat hebben hoor en heb er geen probleem mee dat het er nog staat. Het is jammer dat het niet meer werkt, maar ik zou het zeker niet minder jammer vinden als ze het definitief zouden afbreken zonder dat er iets voor in de plaats komt.

  2. #22

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Werkelijk iedereen met minstens twintig hersencellen kan een blog beginnen en een pretpark binnenwandelen.
    En om deel uit te maken van de staff van een pretparkenwebsite kom je klaarblijkelijk met een tiende daarvan al ruimschoots toe

    Ik denk echter wel dat de éénmalige bezoeken van buitenlandse fans nuttig kunnen zijn. Ze geven soms een eerlijke en onbevooroordeelde kijk op een park en deze meningen zijn vaak ook te vergelijken met die van de modale dagjesbezoeker.
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  3. #23

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Ik kan me ook wel vinden in de mening van deze buitenlandse pretparkbezoekers die toch heel wat genuanceerder is dan wat we hier dagdagelijks lezen. Vandaag worden alle kleine incidenten zo uitvergroot zodat het lijkt of BJL zowat het enige park is dat regelmatig steken laat vallen.

    Van dat rad had ik enkele jaren geleden trouwens nog een (volgens mij) leuk ideetje uitgewerkt; 'gewoon' een verticale lift plaatsen met een watertoren errond. Zou geweldig zijn in mijn ogen;

    Naam:     bobbejaanland el rio falls.jpg
Bekeken:  830
Groote:   20,5 KB

    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  4. #24

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Ik vind de mening van iemand die er voor de eerste keer komt ook juist heel interessant en waardevol. @Hanskuh, dat ziet er inderdaad leuk uit!

  5. #25

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ik kan me ook wel vinden in de mening van deze buitenlandse pretparkbezoekers die toch heel wat genuanceerder is dan wat we hier dagdagelijks lezen. Vandaag worden alle kleine incidenten zo uitvergroot zodat het lijkt of BJL zowat het enige park is dat regelmatig steken laat vallen.

    Van dat rad had ik enkele jaren geleden trouwens nog een (volgens mij) leuk ideetje uitgewerkt; 'gewoon' een verticale lift plaatsen met een watertoren errond. Zou geweldig zijn in mijn ogen;

    Naam:     bobbejaanland el rio falls.jpg
Bekeken:  830
Groote:   20,5 KB

    Toevallig al eens doorgestuurd richting Lichtaart?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #26

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Toevallig al eens doorgestuurd richting Lichtaart?
    Haha, dat niet . Maar hopelijk lezen ze mee .

    Ik heb hier trouwens nog wel enkele van die dingen liggen van Bobbejaanland maar ik kan ze niet meteen terugvinden. Dat was onder andere een soort van kanon rond de lifthill van Oki Doki en een circustent boven het station zodat het als het ware een 'living cannonball' was uit het circus.

    Of een Revolution met een grote vulkaan in het midden. Lotto winnen, park overnemen en ideeën doordrukken .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  7. #27

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Of een Revolution met een grote vulkaan in het midden.
    Misschien niet meteen op de manier die jij had gedacht, maar dat is ondertussen wel gerealiseerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Lotto winnen, park overnemen en ideeën doordrukken .
    Was het maar zo "eenvoudig" (ahum ). Ik herinner mij nog dat Jacky Schoepen het park eens wou terugkopen maar dat PR het niet wou wegdoen. Helaas...

  8. #28

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Misschien niet meteen op de manier die jij had gedacht, maar dat is ondertussen wel gerealiseerd


    Was het maar zo "eenvoudig" (ahum ). Ik herinner mij nog dat Jacky Schoepen het park eens wou terugkopen maar dat PR het niet wou wegdoen. Helaas...
    Als ik het me goed herinner wilde PR het park wel verkopen, maar was het veel te duur.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  9. #29

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    U vraagt, google draait:

    https://youtu.be/axzOdiCSVO8?t=80
    Zit Samson aan boord van Speedy Bob? Ik wist wel dat honden toegelaten zijn in Bobbejaanland (zeg dus niet "Er komt geen hond"), maar die mochten / mogen dus ook mee op de attracties?

    BTW: Ik kende de bebrilde Brit niet maar sloeg er wel een gezellig praatje mee op een vrij legendarische dag.
    Het resultaat is dat bijna 50k m'n smoel gezien hebben op https://www.youtube.com/watch?v=4FuQ6kZr6rk (vanaf 04:30)
    Vanaf hoeveel views kan ik me best beroepen op portretrecht?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 27-09-17 om 14:19.

  10. #30

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ik heb hier trouwens nog wel enkele van die dingen liggen van Bobbejaanland maar ik kan ze niet meteen terugvinden. Dat was onder andere een soort van kanon rond de lifthill van Oki Doki en een circustent boven het station zodat het als het ware een 'living cannonball' was uit het circus.
    Mooi idee.

    Het circus-thema is - in tegenstelling tot wrekende popcorn of toilet-geobsedeerde konijnen - een blijvertje en niet schatplichtig aan één of andere studio. Ik kom het thema opvallend weinig tegen bij attracties, behalve misschien bij kindertreintjes en kiddie-coasters.

    Niet dat we te hoge verwachtingen moeten koesteren voor BJL, maar als ze er ook eens een make-over plannen, kunnen ze misschien voor een volwaardige circus-zone opteren. Het interieur van Kinderland is er, een circustent voor Oki Doki lijkt me prima, nu nog een launch-coaster over water ter vervanging van voor D.C., met kanonbal-effecten! De circusshow van de zomer 2016 en Bazaar-Bizarre waren mijns inziens toch succesvol.

  11. #31

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    BTW: Ik kende de bebrilde Brit niet maar sloeg er wel een gezellig praatje mee op een vrij legendarische dag.
    Het resultaat is dat bijna 50k m'n smoel gezien hebben op https://www.youtube.com/watch?v=4FuQ6kZr6rk (vanaf 04:30)
    Vanaf hoeveel views kan ik me best beroepen op portretrecht?
    Je kan je altijd beroepen op je portretrecht.
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #32

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten

    Naam:     bobbejaanland el rio falls.jpg
Bekeken:  830
Groote:   20,5 KB

    Ziet er goed uit!!
    Je kan altijd proberen het eens door te sturen natuurlijk je weet maar nooit!
    Al is de kans klein natuurlijk.

  13. #33

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Als ik het me goed herinner wilde PR het park wel verkopen, maar was het veel te duur.
    Rond welk jaar was dit soms?

  14. #34

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Zit Samson aan boord van Speedy Bob?
    Lol Het duurde even voor ik hem doorhad, maar in de eerste dertig seconden hoor je inderdaad precies de stem van Danny Verbiest!
    Once you sit back, you never go back.

  15. 27-09-17, 20:15


  16. #35

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Rond welk jaar was dit soms?
    Op HLN kan ik dit vinden uit 2011:

    De zonen van Bobbejaan Schoepen overwegen Bobbejaanland terug te kopen. Dat schrijven verschillende kranten vandaag. Een bod hebben ze evenwel nog niet uitgebracht. Directeur Rudi Rasschaert houdt het na zeven jaar voor bekeken.

    Het pretpark Bobbejaanland in Lichtaart in de Antwerpse Kempen moet het sinds vorige week zonder algemeen directeur stellen. Rudi Rasschaert verlaat na zeven jaar het bedrijf, “op zoek naar een nieuwe uitdaging”.
    Koopje
    De eigenaar van het pretpark, het Spaanse Parques Reunidos, benadrukt dat Rasschaert zelf ontslag heeft genomen. Ex-manager Jacky Schoepen (46) betwist dat. “Het personeel zegt me dat hij op straat is gezet. Hij krijgt nog tot maandag om zijn boeltje te pakken.”

    De familie Schoepen overweegt nu het pretpark terug te kopen. “Ik heb al gepolst. Als er een koopje te doen valt, slaan we toe. Het park is geen derde meer waard van het bedrag dat wij destijds hebben gevangen”, zegt Jacky.
    Maar van dat bericht dat het park te duur zou geweest zijn kan ik niets terugvinden.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  17. #36

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Op HLN kan ik dit vinden uit 2011:



    Maar van dat bericht dat het park te duur zou geweest zijn kan ik niets terugvinden.
    Ik betwijfel dat het park nu meer waarde zou hebben als destijds.
    Dus misschien als hij nog interesse zou hebben zou dit nu wel kunnen?
    Dit zijn natuurlijk verre speculaties, maar je kan maar hopen zeker?

  18. #37

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Ik betwijfel dat het park nu meer waarde zou hebben als destijds.
    Dus misschien als hij nog interesse zou hebben zou dit nu wel kunnen?
    Dit zijn natuurlijk verre speculaties, maar je kan maar hopen zeker?
    Dat was het toen in 2011 ook niet hoor. Ik denk dat het nu wel weer meer waard is dan in 2011. Het probleem was waarschijnlijk dat PR het park niet wou wegdoen en dus meer geld vroeg voor BJL dan het eigenlijk waard was. Of toch dat het waard was in de ogen van Jacky... Ze waren zeker niet van plan er evenveel voor te betalen als ze gekregen hadden in 2004. Dat kan ook een reden geweest zijn dat ze het niet teruggekocht hebben natuurlijk.

  19. #38

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat was het toen in 2011 ook niet hoor. Ik denk dat het nu wel weer meer waard is dan in 2011. Het probleem was waarschijnlijk dat PR het park niet wou wegdoen en dus meer geld vroeg voor BJL dan het eigenlijk waard was. Of toch dat het waard was in de ogen van Jacky... Ze waren zeker niet van plan er evenveel voor te betalen als ze gekregen hadden in 2004. Dat kan ook een reden geweest zijn dat ze het niet teruggekocht hebben natuurlijk.
    Duurder betwijfel ik toch zeer zwaar eigenlijk.
    Er zijn steeds minder bezoekers en steeds minder investeringen?
    Terwijl destijds het park nog probeerde te groeien tov nu.
    Al stijgt de omzet op een of andere reden wel 🤔

  20. #39

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Duurder betwijfel ik toch zeer zwaar eigenlijk.
    Er zijn steeds minder bezoekers en steeds minder investeringen?
    Terwijl destijds het park nog probeerde te groeien tov nu.
    Al stijgt de omzet op een of andere reden wel ��
    Forbidden caves? Mount Mara? Dat betaal-escape room gedoe? Nieuwe shows? Renovaties?

    Je mag zeggen wat je wil van het park en hun onderhoud, maar om te zeggen 'steeds minder investeringen'? Ze proberen wel degelijk nog te groeien, alleen maken ze in mijn ogen de foute keuzes.

    T'is gemakkelijk om BBJ af te kraken natuurlijk met zinnen als 'terwijl destijds het park nog probeerde te groeien tov nu.', maar dat klopt gewoon ook niet? Let op, mij zie je daar ook niet meer binnenkomen en ik ben ook geen fan (meer) van het park, maar je mag niet ontkennen dat ze er nog moeite in steken. De manier waarop ze het doen is niet altijd even doordacht, maar ze doen het wel.
    Je vois la vie en des biscuits.

  21. #40

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Forbidden caves? Mount Mara? Dat betaal-escape room gedoe? Nieuwe shows? Renovaties?

    Je mag zeggen wat je wil van het park en hun onderhoud, maar om te zeggen 'steeds minder investeringen'? Ze proberen wel degelijk nog te groeien, alleen maken ze in mijn ogen de foute keuzes.

    T'is gemakkelijk om BBJ af te kraken natuurlijk met zinnen als 'terwijl destijds het park nog probeerde te groeien tov nu.', maar dat klopt gewoon ook niet? Let op, mij zie je daar ook niet meer binnenkomen en ik ben ook geen fan (meer) van het park, maar je mag niet ontkennen dat ze er nog moeite in steken. De manier waarop ze het doen is niet altijd even doordacht, maar ze doen het wel.
    Renovaties moet standaard in een budget zitten vind ik persoonlijk, dit mag je er niet echt bij tellen.
    Shows ben ik het mee eens dat is inderdaad een ding dat zeer goed blijft.

    Maar dat je zegt dat forbidden caves een 'succesvolle' investering was? Die attractie heeft amper nog wachtrijen.
    Investeerders gaan niet perse kijken naar overal gemaakte investering maar naar succesvolle investeringen.

    De forbidden caves is niet een attractie waardoor mensen gaan zeggen 'gaan we eens naar Bobejaanland'.
    Terwijl bv Typhoon(Indiana River) dat destijds wel was. (mensen komen er nu nog voor terug)
    Hetzelfde met Mount Mara mensen vinden het de eerste keer leuk, maar dan begint het irritant te worden door de wachtrijen.

    Het blijft onder de groep Parques Reunidos een beursgenoteerd bedrijf.
    Een investering van 5 miljoen euro dat toekomstgericht niks op de tafel legt zal hier niet goed bekeken worden.
    Laatst gewijzigd door Fladnag; 01-10-17 om 08:33.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •