Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Re: [Parc Astérix] 2019

Afgelopen zaterdag na 5 jaar ook nog eens naar Parc Ast?rix geweest. Was echt een topdagje. Operations zijn ongelooflijk verbeterd, personeel is vriendelijk (op die pipo op de parking na). Op dat gebied waan je je zelfs niet meer in Frankrijk.

Nadat ik Goudurix vorige keer oversloeg wegens te onconfortabel, vond ik het nu een genietbare en zelfs toffe baan. Tonnerre de Zeus idem, die mag terug onder de Europese topcoasters gerekend worden (al voelde ik toch mijn ribben op het einde).

Enige minpuntjes zijn de effecten die het volledig lieten afweten bij de Grand Splatsch (wat is die saai daardoor) en die lelijke rotsen daar. Verder wordt bij D?fi de Cesar helaas een voorshow overgeslagen, daar waar Cesar je toespreekt. Toch wel een serieuze downgrade voor mijn persoonlijke favoriete madhouse.

De 4D hebben we niet gedaan wegens tijdgebrek. Het was niet superdruk in het park, we hadden een fastpass (8 attracties) en zijn zelfs niet gaan eten, maar toch wat B-attracties moeten overslaan.
    CoasterCounter: 743 coasters in 194 pretparken

Ik denk dat die Cesar Scene dan kapot was, want de laatste twee keer (wel vorig jaar) deed die het nog.

De Effecten van Le Grande Splatch doen het volgens mij al vrij lang niet meer. En inderdaad, zonder is er weinig aan die attractie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk dat die Cesar Scene dan kapot was, want de laatste twee keer (wel vorig jaar) deed die het nog.

De Effecten van Le Grande Splatch doen het volgens mij al vrij lang niet meer. En inderdaad, zonder is er weinig aan die attractie.
    Ik herinner mij dat je daar op 2 bewegende podiums moest gaan staan, die waren weg... Cesar zelf stond er wel nog bovenaan in het donker.
    CoasterCounter: 743 coasters in 194 pretparken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik herinner mij dat je daar op 2 bewegende podiums moest gaan staan, die waren weg... Cesar zelf stond er wel nog bovenaan in het donker.
    Vreemd. Normaal staat hij verstopt achter een gordijn. Ik heb al eens mee gemaakt dat ze geen voorshows deden en toen kon je in die scene ook gewoon doorlopen, maar weet niet meer hoe dat toen precies met dat podium zat.

Midden april op het einde van een niet zo drukke week-dag deden wij er ook het madhouse. Dat was helaas zonder ook maar ??n voorshow: geen Cesar, geen geplakte foto's van bezoekers op tekenfilm en geen fonteinen. OK, er waren weinig gegadigden op dat moment, maar die voorshows (zeker de fonteinen) onderscheiden deze madhouse van alle andere. Dompertje op een super-dag.

Twee jaar geleden vond ik Tonnerre een echte pijnlijke rammelbak geworden. Nu ben ik toch weer benieuwd naar de rit... Goudurix bedank ik voor, ook al hoor van iedereen dat die mee valt nu. Die Grand Splatch is inderdaad maar saai.
    Theme Park World - #7 Nederlandstalige pretpark podcast in Oost-Turkmenistan - Nu terug open voor publiek in een heel nieuw kleedje!
    Zesde aflevering nu online: Fury, making Bobbejaanland great again! - beschikbaar op Soundcloud, iTunes & Spotify!

Forum Rechten