Resultaten 1 tot 6 van de 6

[Parc Astérix] 2019

Het park zal 2 jaar op rij een nieuw hotel openen.

Zo zal het park ook in 2019 een hotel openen genaamd Les Quais De Lutece:

Bron: https://www.sorties-ludiques.com/pdf...vites-2018.pdf

Re: [Parc Astérix] 2019

Amai, grootse plannen daar. Is er dan zoveel vraag naar overnachting dan? 3 hotels tegen 2019...

Op heden vind ik het park goed te doen om in 1 dag te bezoeken. Om echt alles gedaan te hebben (incl. shows) heb je misschien 2 dagen nodig, maar om daarom meteen 2 hotels bij te bouwen?

vergeet niet dat je op een scheet van Parijs zit, daar is altijd wel iets extra te beleven. Ook in DLP kun je een heel aanbod aan excursies boeken naar de lichtstad, en blijkbaar is daar ook veel vraag naar. Je moet zo'n verblijf dan bekijken als: ik ga op kortverblijf naar Parijs, in de nabijheid van een pretpark en ik mag er gratis binnen....

Niet alleen Parijs, maar hotels zijn ook heel aanlokkelijk voor Business. Grote bedrijven binnen halen die een nacht blijven en vergaderen en dat combineren met het park.

Vergeet niet dat Parijs in2024 de olympische spelen organiseert. Het mag nog ver klinken maar als je nu al de plaats hebt om gasten te ontvangen kan je die al gebruiken. Ik zie het park dat evenement wel gebruiken voor een olympisch feest.

Disobeliks Pegasie expres en wie weet welke andere evenementen.

De vormgeving van die hotels gaat er wel op vooruit met elk nieuw hotel. De drie uilen waren vrij basic. De hangende stad had al wat meer tierelantijntjes, maar dit is echt weer van een niveautje hoger! Ze maken daar duidelijk de transitie naar een resort. Ik weet niet of het park al voldoende dagvullend voor is, maar het aanbod is alleszins al kwalitatief en gevarieerd genoeg!
    Parc Asterix speelt wat mij betreft mee in het lijstje: PortAventura, Phantasialand, Efteling, Liseberg, Europapark

Forum Rechten