Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 48 van de 48

Re: [Parc Astérix] 2019

Tonnere De Zeus blijft mijn nummer 1 woodie, zélfs voor op Wodan. De baan is lang, heeft dat klassieke woodie gevoel en heeft een zalige lay out.

Echter is de baan de afgelopen jaren veel van zijn pluimen verloren, en ik hoop dat men uitvoerig de tijd neemt om zo goed als de volledige track, al dan niet in 2, max 3 winter tijd, te vervangen zodat hij weer straalt als vroeger!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

De volledige baan in één keer en zonder al te veel poespas? Kudo's voor het zowel het onderhouds als het media & communicatieteam achter dat park!

De prijzen voor 2019 zijn niet gering: voor biljetten zonder vaste datum € 51 vanaf 12 jaar, € 43 voor kinderen t.e.m. 11 jaar en € 15 voor de parking: https://tickets.parcasterix.fr/fr-FR...56053650401097 Mogelijk herhalen ze wel hun 'enfant gratuit'-actie in het voorjaar. Anders zijn ze all-in nog duurder dan EP. Zou dat enkel te verklaren zijn door verschillen in loon en loonlast tussen Fra en Dui?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De prijzen voor 2019 zijn niet gering: voor biljetten zonder vaste datum € 51 vanaf 12 jaar, € 43 voor kinderen t.e.m. 11 jaar en € 15 voor de parking: https://tickets.parcasterix.fr/fr-FR...56053650401097 Mogelijk herhalen ze wel hun 'enfant gratuit'-actie in het voorjaar. Anders zijn ze all-in nog duurder dan EP. Zou dat enkel te verklaren zijn door verschillen in loon en loonlast tussen Fra en Dui?
    Ik denk dat de verklaring hier eerder ligt bij een ander concurrentieveld. Parc Astérix en Europa Park zijn geen rechtstreekse concurrenten voor dagbezoekers. Daarvoor liggen ze gewoon te ver uit elkaar. Disneyland en Astérix zijn dat wel.
    Het goedkoopste ticket voor een dag Disneyland Paris in 2019 kost tussen de €53 en €79 (afhankelijk van bezoekdag) voor één dag één park. Disneyland is prijszetter, en ik vermoed niet dat Astérix daar over kan gaan. Maar Astérix kan zijn prijzen wel richten naar die van de prijszetter.

Daarom vermoed ik ook dat alle parken in Nederland zo 'goedkoop' zijn. Daar is de Efteling de prijszetter, en de Efteling blijft relatief modest geprijsd (met name goedkoper dan een dag Walibi Belgium... die in België prijszetter is... of is het ondertussen Plopsa?)

Zo zal het gebouw van de 4D attractie van Parc Astérix er komen uit te zien...

Foto: Facebook Androland

Oei! Het is lang geleden dat ik van vormgeving in parc Asterix zo teleurgesteld was: da's een -zelfs ronduit zwak- veredelde hangar!

Ieuw! Komaan, dit kan toch beter? Moest het 1 april zijn, ik zou zeggen dat het een grap is...

Tsja... filmstudio thema is goedkoop en simpel.. en dan hebben ze hier nog voor de meer charmante studio's gekozen. Je ziet deze ook rondom de ingang van de Disney Studio's in Parijs liggen. Ga je daar wat verder het park in, worden het gewoon blikken blokken. Iets dat je sowieso in veel filmparken terug ziet. Bij een film-thema stoor ik me daar echter niet aan.. Hier vraag ik me echter sterk af hoe/waar dit in de rest van het park moet passen.

Forum Rechten