X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 79

Onderwerp: [Parc Asterix] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    [Parc Asterix] 2019

    Het park zal 2 jaar op rij een nieuw hotel openen.

    Zo zal het park ook in 2019 een hotel openen genaamd Les Quais De Lutece:



    Bron: https://www.sorties-ludiques.com/pdf...vites-2018.pdf

  2. #2

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Amai, grootse plannen daar. Is er dan zoveel vraag naar overnachting dan? 3 hotels tegen 2019...

    Op heden vind ik het park goed te doen om in 1 dag te bezoeken. Om echt alles gedaan te hebben (incl. shows) heb je misschien 2 dagen nodig, maar om daarom meteen 2 hotels bij te bouwen?

  3. #3

    Re: [Parc Astérix] 2019

    vergeet niet dat je op een scheet van Parijs zit, daar is altijd wel iets extra te beleven. Ook in DLP kun je een heel aanbod aan excursies boeken naar de lichtstad, en blijkbaar is daar ook veel vraag naar. Je moet zo'n verblijf dan bekijken als: ik ga op kortverblijf naar Parijs, in de nabijheid van een pretpark en ik mag er gratis binnen....

  4. #4

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Niet alleen Parijs, maar hotels zijn ook heel aanlokkelijk voor Business. Grote bedrijven binnen halen die een nacht blijven en vergaderen en dat combineren met het park.

  5. #5

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Vergeet niet dat Parijs in2024 de olympische spelen organiseert. Het mag nog ver klinken maar als je nu al de plaats hebt om gasten te ontvangen kan je die al gebruiken. Ik zie het park dat evenement wel gebruiken voor een olympisch feest.

    Disobeliks Pegasie expres en wie weet welke andere evenementen.

  6. #6

    Re: [Parc Astérix] 2019

    De vormgeving van die hotels gaat er wel op vooruit met elk nieuw hotel. De drie uilen waren vrij basic. De hangende stad had al wat meer tierelantijntjes, maar dit is echt weer van een niveautje hoger! Ze maken daar duidelijk de transitie naar een resort. Ik weet niet of het park al voldoende dagvullend voor is, maar het aanbod is alleszins al kwalitatief en gevarieerd genoeg!
    Parc Asterix speelt wat mij betreft mee in het lijstje: PortAventura, Phantasialand, Efteling, Liseberg, Europapark

  7. #7

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Gerucht: PA zal volgend jaar een nieuwe indoorcoaster in de Egyptische zone openen:



    Bron: https://www.androland.com/nouvelle-a...juin-2019.html

  8. #8

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Een indoorcoaster kan leuk zijn, maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Dan heeft de Egyptische zone als enige drie attracties drie achtbanen.

    Ging er in het park geen 4D-attractie komen? Ik zie dit het eigenlijk wel worden. Tof dat Asterix nog eens een indoorattractie krijgt in ieder geval, en ook zalig dat deze in één van hun meest perfecte zones komt!

  9. #9

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Lijkt me eerder een droptoren te worden als je middelste poster van dichterbij bekijkt.

  10. #10

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Lijkt me eerder een droptoren te worden als je middelste poster van dichterbij bekijkt.
    Inderdaad. Al toont die dan weer een obelisk en geen piramide. Nu is alles een beetje gek in de wereld van Asterix, maar ik vind het wel een opmerkelijk verschil..

    Misschien dat het station een piramide wordt waar de paal als een soort obelisk uit steekt?

    Een indoor achtbaan zoals eerder vermeld zie ik er inderdaad ook niet komen. Naast dat een piramide een lastige vorm daarvoor is, zie ik ook niet waar ze de ruimte voor zoiets hebben. Er zou zeker nog wel een achtbaan passen, maar niet als een groot, vierkant blok.

  11. #11

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Inderdaad. Al toont die dan weer een obelisk en geen piramide. Nu is alles een beetje gek in de wereld van Asterix, maar ik vind het wel een opmerkelijk verschil..

    Misschien dat het station een piramide wordt waar de paal als een soort obelisk uit steekt?

    Een indoor achtbaan zoals eerder vermeld zie ik er inderdaad ook niet komen. Naast dat een piramide een lastige vorm daarvoor is, zie ik ook niet waar ze de ruimte voor zoiets hebben. Er zou zeker nog wel een achtbaan passen, maar niet als een groot, vierkant blok.
    De middelste afbeelding is volgens mij ook gewoon een (ietwat uitgestrekte) piramide hoor.

  12. #12

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Jammer: ik vrees dat dat de deur dicht doet voor die geniale concept art van zo'n zamperla thrill ride in het egyptisch themagebied.

    Ik ben benieuwd naar de invulling. Ik zou persoonlijk enthousiaster worden van een indoor coaster of drop toren dan van een 4D cinema. Maar ik geloof dat ik zelfs enthousiaster word van een indoor kikkertjesmolen als het op 4D-attracties aankomt.

  13. #13

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Is dat wel echt? Een specifieke openingsdatum in 2019 nu al communiceren vind ik ongeloofwaardig.

  14. #14

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Is dat wel echt? Een specifieke openingsdatum in 2019 nu al communiceren vind ik ongeloofwaardig.
    Dat hangt er van af wat je met echt bedoelt: iemand heeft die afbeeldingen opgesnord in het portfolio van enkele Spaanse grafische ontwerpers. Ik weet niet of ze dan al effectief ophangen of dat dat gewoon een impressie is van hoe het zou zijn als ze ophangen.

  15. #15

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Hello, reminder, wij hebben al bericht over een nieuwe indoor attractie in 2019 in ons artikel Een blik op de investeringen van Compagnie des Alpes!

    QUOTE//
    In 2019 mag het park zich al opmaken voor de volgende grote, nieuwe attractie en deze keer wordt het een indoor 5D attractie met een productie die draait rond de eigen content, dus rond Astérix. Meer details worden niet gegeven, maar de speculatie kan alvast volop starten. Komt er een Flying Theatre, net zoals in zusterpark Futuroscope? Of eerder een attractie zoals dat andere zusterpark, ons eigenste Walibi Belgium, er in 2019 een krijgt van Alterface? Of wordt het eerder iets in de stijl van Ratatouille in Disneyland Parijs en Symbolica in de Efteling?
    //UNQUOTE

  16. #16

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Met een piramide kan je volgens mij wel heel wat leuks aanvangen. Ik zie dan iets à la Ratatouille of Symbolica verschijnen hierin.

  17. #17

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Nieuwe concepts van Les quais de Lutéce :





    Bron: https://www.androland.com/les-quais-de-lutece.html

  18. #18

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Op de Franse TV is officieel bekend gemaakt dat Parc Astérix volgend jaar zal uitbreiden met een 4D simulator van de constructeur CL Corp.

    De zaal met een afmeting van 20 m x 6 m zal 300 zitjes bevatten. Totale investering: 6,5 miljoen euro. De film zal 8 minuten duren.

    Ook nog bekend gemaakt: in 2021 zal het park uitbreiden met een launch coaster.





    Bron: https://www.facebook.com/WonderWorldParks/

  19. #19

    Re: [Parc Astérix] 2019

    pfff, een zoveelste simulator waar ik totaal niet op zit te wachten! Op naar 2021!
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  20. #20

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Ik ga er geen nieuw topic voor openen, maar ... waar zou die Taron2.0 worden neegepoot? Ik lees bij fans dat die ter vervanging van Goudurix zou kunnen komen. Hier kon je een jaar geleden al lezen dat die voormalige wereldrecordhouder te kampen had (heeft) met storingen. http://board.pretparken.be/showthrea...ma-3-juli-2017

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •