X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 79

Onderwerp: [Parc Asterix] 2019

  1. #21

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Ik ben er vrij zeker van dat Parc Asterix zo'n launchcoaster tot een perfect einde gaat brengen. Echter openen er opvallend veel grote launch-coasters de laatste tijd: ze schieten echt als paddenstoelen uit de grond. Dat tempert mijn enthousiasme wat...

  2. #22

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Ik hoop niet dat ie in de plaats van Goudurix komt! Heb hem eerder dit jaar nog gedaan en hij liep zo soepel als maar te verwachten kon!

  3. #23

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Ik hoop niet dat ie in de plaats van Goudurix komt! Heb hem eerder dit jaar nog gedaan en hij liep zo soepel als maar te verwachten kon!
    Goudurix met nieuwe treinen zou terug een goede rit kunnen geven.

  4. #24

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Goudurix met nieuwe treinen zou terug een goede rit kunnen geven.
    was zelfs niet nodig! Ik zou er direct een 2de keer opgegaan hebben!

  5. #25

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Wat de 4D cinema betreft; voor fans is het misschien een zoveelste 4D cinema, maar vergeet niet dat deze in het algemeen best nog populair zijn voor de modale bezoeker. En als je het gigantische bedrag ziet dat Parc Asterix hiervoor voorziet lijkt me dit wel een leuk exemplaar te worden! (Indien goed uitgevoer bezoek ik deze altijd als ik een park bezoek, bijvoorbeeld de versie van Europa Park).

    Wat de Intamin launch betreft: WOW! Het feit alleen al dat ze 1. Taron als voorbeeld nemen en 2. Nu al ermee bezig zijn om in 2021 te openen zijn 2 feiten die mij alvast razend enthousiast maken!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #26

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Ik ben ook geen tegenstander van een 4D-cinema, als die goed is uitgewerkt. Veel hangt af van de film, maar biedt zeker bij minder weer een mooie toevoeging.

    Ook de nieuwe Taron 2.0 launch coaster zie ik graag tegemoet. Ze schieten inderdaad als paddestoelen uit de grond, maar ik heb hier ook alle vertrouwen in. Parc Astérix weet goed wat ze doen en het zal zeker en vast de moeite worden. Als vervanger van Goudurix zie ik die niet meteen, want die lijkt me ook te populair. Andere achtbaan-kanshebbers-om-te-sluiten zijn volgens mij nog maar vervangen ook. Neen, ik zie die eerder verschijnen tussen Tonnere de Zeus en L'Hydre de Lerne, of naast Goudurix.

  7. #27

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Zelf ben ik nog nooit in Parc Asterix geweest. Maar er staan toch een paar attracties die ik graag eens wil doen, inclusief Goudurix. Ten eerste om na te gaan of hij echt zo slecht is als vaak beweerd wordt, en ten tweede omdat ik zulke iets meer 'ouderwetse' banen altijd wel leuk vind.
    Als die launchcoaster er staat, moet ik zeker eens langsgaan. Nu ik via internet meer en meer andere pretparkfans leer kennen, zal het vervoer in 2021 ook geen probleem meer zijn

    Stiekem hoop ik dat het inderdaad een Taron 2.0 wordt ... Taron The Original vond ik goed, maar eerlijk gezegd vrees ik dat ik nooit een echt normale relatie zal kunnen hebben met die baan
    Once you sit back, you never go back.

  8. #28

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Ik ben ook geen fan van 4D cinema's, vooral omdat ze doorgaans nogal weinig herhalingswaarde hebben. Ik ben ook niet zo'n fan van die brilletjes. Liever doorheen fysieke decors rijden. Maar goed, ze kunnen natuurlijk niet elk jaar een Oziris of Pégase Express bouwen.

  9. #29

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Nieuwe concept art van het nieuwe hotel Les quais de lutèce (Parc Astérix). Dit hotel zal ongetwijfeld het meest sfeervolle hotel van het resort worden...



    Bron: https://www.facebook.com/YabbixParcs/

  10. #30

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Prijzen voor 2 dagen park en een overnachting vielen me nog wel mee. (voor een parkhotel). Misschien toch eens doen als het af is. Hotel lijkt me inderdaad zeer sfeervol.

  11. #31

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Nieuwe affiche voor de nieuwe 4D atttractie, dewelke in april 2019 zal openen te Parc Astérix:



    Bron: https://www.facebook.com/Androland/

  12. #32

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Dit was wel mijn favoriete tekenfilm uit de Asterix serie.

  13. #33

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Iemand al enig idee waar deze zal geopend worden in het park? Vrijdag was mij dat alvast een raadsel omdat er in het park geen werkzaamheden te zien waren... Misschien in het showgebouw aan de parkinkom, aangezien deze niet meer in bedrijf was? Geen idee.

    Wist trouwens ook niet dat het nieuwe hotel vlak achter TDZ kwam te liggen. Daar zijn ze al serieus gevorderd in de bouw (toch een deel van de ruwbouw stond schoon overeind). Helaas geen foto genomen...

    Wat ik wel opvallend vond was de positieve evolutie in het 'doorwerken' van het personeel t.o.v. mijn laatste bezoekje medio 2012. Overal volle capaciteit en ondanks de gezellige drukte nooit echt langer dan een kwartier moeten wachten. En Osiris is kennelijk toch beter dan ik toen het gevoel had in zijn openingsjaar. Backseat die first drop afdonderen is geniaal intens. TDZ was ook veel aangenamer dan ik mij kon inbeelden... De tand des tijds zeker dat inspeelt op mijn mening, geen idee .

    Ik verbleef toen ook op grofweg 5 kilometer van het park in een klein hotelletje. Eigenlijk jammer dat PA niet beroep kan doen op een directe RER-verbinding zoals DLP dat kan. Ons huidige hotelletje was wel in de buurt van eentje, daarmee dat we een dagje Parijs konden aanvinken, maar best gek dat een groot park als PA hier geen beroep op kan doen. Als je zelfs op Google Maps kijkt zie je ook dat de treinlijn er met een boog omgaat... Vreemd.

  14. #34

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Dat gevoel wat je omschrijft van Oz'iris had ik precies hetzelfde

    Inderdaad. Zowel begin dit jaar als vorig jaar werd er overal goed doorgewerkt. Ook de horeca was verbeterd, al valt daar nog genoeg winst op te halen.

    De hotels liggen alle 3 op een rij achter het park. Waarbij de nieuwste inderdaad redelijk dichtbij Tonerre ligt. Het eerste hotel van het park gaat daarmee de grootste wandelafstand tot aan de ingang van het park krijgen.

    Wat betreft de treinlijn; Voor zover ik kan zien loopt die om enkele bewoonde gebieden heen (marly la Ville, Fosses, La Chappelle en Serval, Orry la Ville, Coye la Foret en Lamorlaye. Om richting PA te komen zou er toch wel een behoorlijke slinger in de bestaande lijn gelegd moeten worden. Namelijk tussen Survilliers en La Chapelle en Serval in om vervolgens boven Pontarmé langs te moeten gaan.

  15. #35

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Iemand al enig idee waar deze zal geopend worden in het park? Vrijdag was mij dat alvast een raadsel omdat er in het park geen werkzaamheden te zien waren... Misschien in het showgebouw aan de parkinkom, aangezien deze niet meer in bedrijf was? Geen idee.
    ...
    Hier dus:
    Naam:     2018-10-06-Sophie_02.jpg
Bekeken:  947
Groote:   1,30 MB
    Naam:     5D.jpg
Bekeken:  1039
Groote:   3,78 MB
    Laatst gewijzigd door jarno97; 03-11-18 om 20:45.

  16. #36

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Bouw van het nieuwe hotel Les quais de lutèce:




    Foto's: Sonny Mgn - Facebook les irréductibles Gaulois du parc Astérix

  17. #37

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Welke functie had dit gebouw vroeger?

  18. #38

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Welke functie had dit gebouw vroeger?
    Dit was vroeger een gewone 3D cinéma zoals veel parken die toen hadden (o.a. ons eigen Walibi).

  19. #39

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Dit was vroeger een gewone 3D cinéma zoals veel parken die toen hadden (o.a. ons eigen Walibi).
    Oh ok, nooit in geweest en ook nooit weet van gehad. Of is die al jaren gesloten?

  20. #40

    Re: [Parc Astérix] 2019

    Deze winter zal de houter coaster "Tonnerre de Zeus" (Donder van Zeus) een retracking ondergaan...





    Foto's: https://www.facebook.com/YabbixParcs/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •