X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26
  1. #21

    Re: [La Mer De Sable] 2018

    De nieuwe rides:













    Nieuwe rotsformaties:



    Bron: https://www.coasterrider.fr/

  2. #22

    Re: [La Mer De Sable] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Wel raar, de bovenste twee waren - naar mijn mening zeer geslaagd - Arabisch getint.
    Misschien zijn de aanslagen in Frankrijk een aanleiding geweest om het Arabische deel te laten verdwijnen?

  3. #23

    Re: [La Mer De Sable] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Misschien zijn de aanslagen in Frankrijk een aanleiding geweest om het Arabische deel te laten verdwijnen?
    Dat lijkt me wel heel vergezocht en een tikkeltje racistisch eigenlijk .

  4. #24

    Re: [La Mer De Sable] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat lijkt me wel heel vergezocht en een tikkeltje racistisch eigenlijk .
    Ik zeg niet dat ik vind dat ze dat zouden moeten doen hé.

    Toen we er 2 weken geleden op trip waren, werd er geopperd dat dat wel eens de reden zou kunnen zijn. Vooral omdat de attracties niet geherthematiseerd zijn hé. Ze hebben er gewoon overal het Arabisch ogende koepeltje verwijderd.

  5. #25

    Re: [La Mer De Sable] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik zeg niet dat ik vind dat ze dat zouden moeten doen hé.

    Toen we er 2 weken geleden op trip waren, werd er geopperd dat dat wel eens de reden zou kunnen zijn. Vooral omdat de attracties niet geherthematiseerd zijn hé. Ze hebben er gewoon overal het Arabisch ogende koepeltje verwijderd.
    Dat bedoelde ik ook, racistisch van het park om meteen de link te leggen tussen een Arabisch themagebied en aanslagen. Dat ze daar splinternieuwe attracties voor gaan omtoveren lijkt me nogal vergezocht.

  6. #26

    Re: [La Mer De Sable] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat bedoelde ik ook, racistisch van het park om meteen de link te leggen tussen een Arabisch themagebied en aanslagen. Dat ze daar splinternieuwe attracties voor gaan omtoveren lijkt me nogal vergezocht.
    Hoeft niet eens van het park zo te zijn. Als je merkt dat dit bij je publiek verkeerd over komt kun je wel vast blijven houden aan het feit dat het racistisch is, je gaat het dan toch echt voelen in je omzet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •