X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    Telefacts Schoepen Dynastie [nostalgie]

    Niet zeker of dit al ergens gepost is, maar ik had het nog niet gezien en het is toch nog een leuke video!
    Ook interessant om te zien voor het verkocht was, maar ze toch aan het onderhandelen waren op dit moment om het te verkopen.

    Laatst gewijzigd door Fladnag; 29-09-17 om 16:58.

  2. #2

    Re: Telefacts Schoepen Dynastie [nostalgie]

    De hele schoeppendynastie staat op de website van bjlnostalgie :-).

  3. #3

    Re: Telefacts Schoepen Dynastie [nostalgie]

    Ook toevallig dat je dit juist nu post. Ik heb die video op youtube maandag bekeken Ik vind het ook zeer interessant om te bekijken. @chupacalabra, die serie heb ik ook al bekeken (en lokaal opgeslaan ) maar dat is iets anders dan deze Telefacts-reportage
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 29-09-17 om 20:22.

  4. #4

    Re: Telefacts Schoepen Dynastie [nostalgie]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    @Fladnag, je video werkt niet bij mij, ik weet niet of dat aan jou of aan mij ligt maar als ik probeer lukt het



    (je moet niet de hele url tussen de youtube-tag zetten maar enkel het stuk na "v=", wellicht was dit je fout)

    Maar ontopic: ook toevallig dat je dit juist nu post. Ik heb die video op youtube maandag bekeken Ik vind het ook zeer interessant om te bekijken. @chupacalabra, die serie heb ik ook al bekeken (en lokaal opgeslaan ) maar dat is iets anders dan deze Telefacts-reportage
    Klopt had het verkeerd gepost mijn fout! Nu is het inorde normaal

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •