Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 85 van de 85

Onderwerp: Walibi Nostalgie!

Re: Walibi Nostalgie!

Heel knappe foto's! Ik wist niet dat het zo mooi was daarbinnen, want zelf heb ik de attractie nooit kunnen doen. De eerste keer Walibi was onder Six Flags, dus toen was het al te laat.

@K-ToF: Inderdaad, op de openingsdag dit jaar waren ze volop bezig met het gebouw leeg te halen. Dit konden we zien vanaf Radja River.

Misschien is dit niet de juiste plaats om dit te vragen of misschien verdient dit een apart topic maar ik heb een vraag over de Sirocco(nu Pyské undergrond)

Gisteren was er een vraag op vrt over dat incident van de Sirocco op 27/08/1997. Het juiste antwoord was van echt? Menen ze dat?

Waarom duurde het zolang op de mensen te bevrijden?
    Omdat de technicus bij de tankarts zat en hij kon niet praten ..

Heeft iemand meer info hierover?

het programme was 3 wijzen

Klinkt als een enorm slechte grap en dat kan het toch ook niet anders zijn?! Moeilijk te geloven dat Walibi ook maar één technicus gehad zou hebben...
    Theme Park World - #7 Highest rated theme park blog in eastern Turkmenistan - Ten reasons to visit the UAE!
    Park Trips - het ideale platform om af te spreken met pretparkfans

Nee, onzin. De technisch directeur zat inderdaad bij de tandarts, maar de reden dat het zo lang duurde was omdat niemand wist wat te doen in zo'n situatie aangezien het nog nooit gebeurd was.
    Mit Liebe Gemacht!

Het is daarmee dat ik vraag e :-)

Jij moet eens kijken de 3 wijzen van 06/05 ( het staat op vrtnu.be. Het was de tweede opdracht (vanaf 8min).

Bedankt voor u reactie.
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 07-05-18 om 09:36.

Forum Rechten