Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 21

[Bellewaerde] Halloween 2017 - betalende spookhuizen

Ik ben vorig jaar op een avond alleen naar het park gegaan en heb toen voor het eerst Camping Mortal gedaan, het was er nog nooit eerder van gekomen als ik met vrienden in het park was. Nu ben ik wel blij dat ik dat heb gedaan, want die is dit jaar blijkbaar niet meer gratis. Hij heet nu Camping Corpse en kost 5 euro.

Enkel Freaky Forest en Hospital Fatal zijn nog gratis te bezoeken. Tot slot is er ook nog het nieuwe spookhuis Mortal Mine, ook voor 5 euro (of 9 euro voor alletwee samen).

Doordat deze nu betalend zijn, zouden ze wel een stuk enger zijn dan gewoonlijk.

https://www.looopings.nl/weblog/8627...llewaerde.html

Re: [Bellewaerde] Halloween 2017 - betalende spookhuizen

Voorbereidingen:

Dit en meer: https://www.facebook.com/CoasterActus/

Camping Corpse zal volgens mij wel anders zijn dan Camping Mortal met een andere naam. Die hele reeks containers onderaan Niagara was er toen nog niet bij. Ik ben in elk geval benieuwd! En ook waar ze die Mortal Mine zullen plaatsen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Camping Corpse zal volgens mij wel anders zijn dan Camping Mortal met een andere naam. Die hele reeks containers onderaan Niagara was er toen nog niet bij. Ik ben in elk geval benieuwd! En ook waar ze die Mortal Mine zullen plaatsen.
    Ja, het zal een geupgrade versie zijn hé. Reden te meer dat ik blij ben dat ik vorig jaar eens op een avond een uurtje naar het park ben afgezakt om de camping te doen omdat het er weer niet van gekomen was. Ik vond het al best geslaagd eigenlijk, beter dan het hospital fatal (die in mijn ogen een beetje onderdoet voor zijn voorganger). Ik ben zeer benieuwd wat de camping nu wordt.

Wat ik me wel afvraag: is het eenmalig 5 euro (of 9 voor beide) bijbetalen om onbeperkt te doen of is dat bedrag voor één bezoekje? Ik vermoed het laatste, maar zou er ook een optie zijn om er onbeperkt in te mogen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ja, het zal een geupgrade versie zijn hé. Reden te meer dat ik blij ben dat ik vorig jaar eens op een avond een uurtje naar het park ben afgezakt om de camping te doen omdat het er weer niet van gekomen was. Ik vond het al best geslaagd eigenlijk, beter dan het hospital fatal (die in mijn ogen een beetje onderdoet voor zijn voorganger). Ik ben zeer benieuwd wat de camping nu wordt.

Wat ik me wel afvraag: is het eenmalig 5 euro (of 9 voor beide) bijbetalen om onbeperkt te doen of is dat bedrag voor één bezoekje? Ik vermoed het laatste, maar zou er ook een optie zijn om er onbeperkt in te mogen?
    Bwa, Camping Mortal (en Hospital Fantal) vond ik beiden in 2015 beter dan in 2016. Enkel Freaky Forest was in 2016 beter dan in 2015.

En qua tickets zal dit maar voor eenmalige toegang zijn, zoals ook bij Walibi het geval is.

De hele reeks containers die je daar ziet zou de mine worden. De camping zou wat verder in de bossen terecht komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pretparkman Bekijk Berichten
    De hele reeks containers die je daar ziet zou de mine worden. De camping zou wat verder in de bossen terecht komen.
    Ok, best nice, maar hopelijk worden ze dan niet te klein.

Question Re: [Bellewaerde] Halloween 2017 - betalende spookhuizen

Vandaag heb ik vip tickets gewonnen voor halloween in Bellewaerde die ik aankomend weekend samen met mijn vriendin en haar zusjes ga gebruiken en uiteraard willen wij (ik en mijn vriendin) de spookhuizen doen. Alleen is mijn vraag of de spookhuizen ook geschikt zijn voor kinderen, aangezien haar zusjes niet alleen buiten willen blijven? Het gaat hierbij om de spookhuizen Camping Corpse en Mortal Mine.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Bryan- Bekijk Berichten
    Vandaag heb ik vip tickets gewonnen voor halloween in Bellewaerde die ik aankomend weekend samen met mijn vriendin en haar zusjes ga gebruiken en uiteraard willen wij (ik en mijn vriendin) de spookhuizen doen. Alleen is mijn vraag of de spookhuizen ook geschikt zijn voor kinderen, aangezien haar zusjes niet alleen buiten willen blijven? Het gaat hierbij om de spookhuizen Camping Corpse en Mortal Mine.
    Hoe oud zijn ze? En hoeveel zijn ze gewoon? Aangezien je spreekt over 'kinderen' ga ik ervan uit dat ze nog vrij jong zijn. Persoonlijk denk ik niet dat spookhuizen dan aan te raden zijn voor hen.

Zelf ben ik nog nooit Halloween gaan vieren in Bellewaerde, maar al wel in Bobbejaanland en Walibi Belgium. Daar zijn de spookhuizen toch vrij intens en zou ik ze toch niet aanraden onder de ongeveer 14 jaar. Aangezien er sinds dit jaar betalende spookhuizen zijn in Bellewaerde, verwacht ik dat die toch ook wel van een redelijk eng niveau gaan zijn.
    Coastercount: 133
    Live a life you will remember!

Met kinderen ga je beter naar Bobbejaanland. Daar zijn de spookhuizen totààl niet eng en lijken ze erg op elkaar: een gang met een paar deuren waar de acteur die "de regels uitlegt" meteen daarna je probeert te doen schrikken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Met kinderen ga je beter naar Bobbejaanland. Daar zijn de spookhuizen totààl niet eng en lijken ze erg op elkaar: een gang met een paar deuren waar de acteur die "de regels uitlegt" meteen daarna je probeert te doen schrikken.
    Kinderen worden geweigerd in de spookhuizen van Bobbejaanland onder een bepaalde leeftijd

Vrijdag zijn Camping Corpse en Mortal Mine gratis tijdens de Halloween Night! Dit heeft het park vandaag aangekondigd op Facebook.

Vrijdag zijn Camping Corpse en Mortal Mine gratis tijdens de Halloween Night! Dit heeft het park vandaag aangekondigd op Facebook.
    Shit! En ik ga dit jaar voor het eerst niet naar de Halloween Night maar naar een gewone nocturne, omdat mijn gezelschap de Halloween Night te kort vindt!

Edit: voila, in tegenstelling tot vorig jaar is het blijkbaar nog niet volzet dus snel een gratis voucher geregistreerd met mijn abonnement. Ik zie wel of ik nog volk vind, en anders ga ik ze alleen gaan doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Edit: voila, in tegenstelling tot vorig jaar is het blijkbaar nog niet volzet dus snel een gratis voucher geregistreerd met mijn abonnement. Ik zie wel of ik nog volk vind, en anders ga ik ze alleen gaan doen.
    Of ga met ons mee We zijn met 2 atm, maar een 3e is altijd welkom

Of ga met ons mee We zijn met 2 atm, maar een 3e is altijd welkom
    Bedankt voor de uitnodiging, maar ik ga er om 18u niet geraken. Ik ga proberen mijn broer mee te krijgen met de 50% korting bij mijn Golden Pass ("Geldig van 14 oktober 2017 tot en met 5 november 2017. Niet geldig op 31 oktober 2017 en 1 november 2017
    " - die voorwaarde lijkt mij voldaan
    ). Hij wil de spookhuizen van Bellewaerde ook wel zien na de fandag in Walibi. Die bon verzilveren kan evenwel niet online, dus fingers crossed dat de avond niet uitverkocht geraakt zoals voorgaande jaren, anders valt er aan die kassas niet veel meer te bereiken vrees ik.

Hoe zijn die spookhuizen eigenlijk? Beter dan vroeger?

Vrijdag was ik aanwezig tijdens de Halloween Night en het was er enorm druk. Korte samenvatting van de spookhuizen:

HOSPITAL FA(N)TAL: Weinig veranderd ten opzichte van vorig jaar. Op het einde heb je kooien i.p.v. wasplaats van het ziekenhuis. Wel weer meer acteurs aanwezig die actiever waren, dus was mij wel beter bevallen dan vorig jaar.

FREAKY FOREST: Er zijn wat meer overkappingen en mini-tunnels toegevoegd, maar de sfeer is er nog altijd goed. Niet het engste, maar perfect om met de familie te bezoeken en voor mij wel de mooiste in het donker.

MORTAL MINE: Niet zo'n lang spookhuis, maar wel verrassend mooi aangekleed! Van buiten lijkt het of je een containergang zal doorlopen, maar binnen heb je echt het gevoel in een mijn te lopen. 1 keer echt verschoten... van de trilplaat. Naast acteurs dus ook wat andere speciale effecten aanwezig.

CAMPING CORPSE: Na de korte Mortal Mine was deze verrassend lang en opnieuw mooi aangekleed. Het was voor mij geen licht gewijzigde Camping Mortal, maar een nieuwe camping waarbij ik toch ook een paar keer verschoten ben. Minder marginaal zoals vorige jaren, maar met meer enge figuren, waaronder ook Pennywise. Zeker een topper!

Conclusie: Wachttijd bij Hospital Fantal was zeer kort (was ook begin van de avond), Freaky Forest iets langer, maar een hel bij het Horror District. Merk wel op: op de Halloween Night waren deze 2 nieuwigheden gratis! Bovendien is de wachtzone voor de toegangspoort groot en breed, en stonden hier geen hekkens. Heel veel mensen dus op een oppervlakte waar 4 stromen waren (ingang Mortal Mine, ingang Camping Corpse, uitgang Mortal Mine en uitgang Camping Corpse). Dit is mijn enige echte minpunt van deze nieuwe zone. We hebben bijgevolg ook 2 x 75 minuten aangeschoven.

Maar ze zijn hun geld waard dus. Goed nieuws.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Maar ze zijn hun geld waard dus. Goed nieuws.
    Jazeker, vooral Camping Corpse vond ik de moeite. Mortal Mine is misschien wat duur voor de korte route die je maakt, maar is wel zeer mooi aangekleed. En het is toch ook iets heel anders dan Mine Blast.

Vandaag in Nieuwsblad: Dame loopt permanente gehoorschade op door schot luchtpistool in Bellewaerde vorige vrijdag, afgevuurd door een acteur.
    Sorry, geen link-bron wegens onhandige Snertphone.

Forum Rechten