X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 103

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Ik denk B&M, na de bouw van Baron zeiden ze ook al dat ze wel vaker met B&M in zee zouden gaan, dus ik zou het eerder raar vinden om nu dan toch voor een andere bouwer te gaan.

    Maar weet je wat ik ook jammer vind? Met baron hoorde je hier en daar gelach dat het de kleinste divecoaster ter wereld was. En nu gaan ze in zijn zicht een baan zetten die 20 meter hoger is? Had dan gewacht met Baron tot ze dat nieuwe gebied hadden hé. Een 50 meter hoge dive coaster was wel fantastisch geweest. Toch?

  2. #2

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik denk B&M, na de bouw van Baron zeiden ze ook al dat ze wel vaker met B&M in zee zouden gaan, dus ik zou het eerder raar vinden om nu dan toch voor een andere bouwer te gaan.

    Maar weet je wat ik ook jammer vind? Met baron hoorde je hier en daar gelach dat het de kleinste divecoaster ter wereld was. En nu gaan ze in zijn zicht een baan zetten die 20 meter hoger is? Had dan gewacht met Baron tot ze dat nieuwe gebied hadden hé. Een 50 meter hoge dive coaster was wel fantastisch geweest. Toch?
    Maar als ze die even fantastisch gethemed hadden, had dat een fortuin gekost. Ik ben er alvast niet rouwig om, ook al is Baron een kleintje, het is mijn favoriete dive coaster-layout.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •