X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 103

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik hoop op wat pittigs dat naast Helix en Taron kan staan, ik 'vrees' voor een familieachtbaan genre pegasus express in Parc Astérix. Waarbij de vrees niet per se gaat over dat dat een slechte baan zou zijn, maar dat de efteling al genoeg familiaal gerichte coasters heeft.
    Pégase Express ervoer ik ...

    1. ... als een prima baantje, de theming doet wel veel maar bij de coaster in P.Ast. is die (te) beperkt tot de wachtrij, het station en die ene tempel. Dat zou Efteling wel beter kunnen. Zie http://board.pretparken.be/showthrea...ma-3-juli-2017

    2. ... als familiebaan een te verantwoorden keuze voor familiepark Efteling. Bovendien is dit type voorlopig weinig voorkomend in Europa en heeft het een aanvaardbare capaciteit. Enerzijds werd Python heropgebouwd en blinkt Baron nog steeds in volle glorie. Anderzijds is de Bobbaan tegenwoordig een even groot zorgenkind als DVH. Daarom zouden ze in Kaatsheuvel kunnen denken dat ze al voldoende zwaar geweld in huis hebben. Wat wij als coaster-fans natuurlijk betwisten.

    3. ... qua launch amper krachtiger dan een powerd Mack van 20 jaar geleden. Dat een bescheiden park in Centraal-Frankrijk onlangs bij Intamin ging aankloppen voor een family-launch is mooi. Maar wanneer een wereldpark op dezelfde gerenommeerde Zwitsers een beroep gaat doen, verwacht ik toch iets met veel meer poeier. Doelgroep of geen doelgroep.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 13-03-18 om 20:27.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •