X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 103

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Nood aan een Nieuwe achtbaan heeft Efteling misschien niet maar ik zie o dat gebied wel do mogelijkheid om een nieuw thema deel te openen. Het park heeft zelf al aangekondigd dat hun Mascotte Pardoes nog wel zal opduiken. Nu lijkt me dat die lap grond daar nu eens goed voor licht er is niet direct iets, je ziet de andere attracties al wat minder en met twee plaatsen als toegangspunt is het makkelijk om een overgang te maken.

    Wie weet past de achtbaan Wel in de wereld van Pardoes. Eerlijk gezegd hoop ik vooral op een vervolmaking van het park. Een paar falt rides horen daar zeker bij zowel tril, familie als kids. Dat wil niet zeggen dat ik niet hoop op een achtbaan.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Ik ga van B&M uit, gezien de goede ervaring die het park heeft met deze bouwer. Ik hoop eigenlijk ook op iets nieuws of toch vrij unieks: veel B&M's met lanceringen zijn er niet, misschien zit daar iets in? Natuurlijk primeert de ritervaring boven overbodige records of wereldprimeurs, maar als je de twee kunt combineren, waarom niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Wie weet past de achtbaan Wel in de wereld van Pardoes.
    Ik hoop van niet. Het is goed dat de personages uit de wereld van Pardoes een vaste plaats in het park hebben gekregen, maar daar mag het nu wel bij blijven. Het is niets voor de Efteling om meerdere attracties thematisch aan elkaar te linken en ik vind niet dat daar verandering in moet komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Die hoogte van 50m en de term "beeldbepalende attractie" laat uitschijnen dat ze voor een mega coaster willen gaan. Ik hoop van niet, qua theming wordt dat al snel knap lastig met die hoogtes.
    Bij Baron 1898 heb je ook alleen de schachttoren die gethematiseerd is: daarbuiten is het ook gewoon achtbaanspoor in een mooie kleur. Van mij mag een achtbaan een achtbaan blijven. De Efteling zal er wel voor zorgen dat er een knap station komt en een mooie omgeving. Dan maakt het voor mij niet uit dat de baan zelf er redelijk kaal en hoog bij staat. Met de stukken laag bij de grond kun je nog altijd iets moois doen qua interactie met de omgeving in dat geval.

  3. #3

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Maar als ze die even fantastisch gethemed hadden, had dat een fortuin gekost.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Bij Baron 1898 heb je ook alleen de schachttoren die gethematiseerd is: daarbuiten is het ook gewoon achtbaanspoor in een mooie kleur.
    Dat dus. Waar zie jij die meerkost in thematisatie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Het is goed dat de personages uit de wereld van Pardoes een vaste plaats in het park hebben gekregen, maar daar mag het nu wel bij blijven. Het is niets voor de Efteling om meerdere attracties thematisch aan elkaar te linken en ik vind niet dat daar verandering in moet komen.
    https://www.looopings.nl/weblog/8509...e-Pardoes.html

    Achter de schermen wordt gewerkt aan meer projecten rond de leefwereld van Pardoes. Dat vertelt creatief directeur Olaf Vugts in een interview met vakblad Recreatief Totaal. "Dit stijlboek, met het Pardoes-universum, is niet publiek, maar wordt als leidraad gebruikt bij het ontwikkelen van de beleefwereld en attracties in de Efteling."

    Hout vasthouden zou ik zeggen

  4. #4

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat dus. Waar zie jij die meerkost in thematisatie?
    De toren die tot het hoogste punt van de baan dient als support? Als de baan dubbel zo hoog was, moet die toren niet alleen dubbel zo hoog zijn, maar ook veel breder. Om te voorkomen dat de toren niet te ver van de kleinere toren staat - waar de wagentjes het station verlaten - moet dit gebouw ook hoger en breder worden. De hele schaal van één van de duurste stukken van heel het project verdubbeld hierdoor.

  5. #5

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De toren die tot het hoogste punt van de baan dient als support?
    Ok, dat was genoeg. Domme vraag. Terug ontopic.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •