X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 103

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Ik wordt er ook niet vrolijk van, vooral niet omdat het in de buurt van carnaval festival zit en daarbij een bij voorbaat tot mislukken poging tot coherente themazones met meerdere attracties maken zou ontstaan. Het past natuurlijk wel in het 'reizerijk' omdat circussen ook continu rondtrekken. Da's op zich nog wel een originelere variatie dan willekeurig wat verschillende culturen uitwerken. Dat China-idee lijkt me om die reden net uit den boze: da's geen al te origineel recept meer hè.

    In zijn meest verschrikkelijke vorm krijgen we een karikaturaal felgekleurd circus-thema om de kindvriendelijkheid van de baan aan te prijzen. In de meest wenselijke vorm krijgen we een oude/nostalgische, doch volwassen circus-sfeer.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik wordt er ook niet vrolijk van, vooral niet omdat het in de buurt van carnaval festival zit en daarbij een bij voorbaat tot mislukken poging tot coherente themazones met meerdere attracties maken zou ontstaan. Het past natuurlijk wel in het 'reizerijk' omdat circussen ook continu rondtrekken. Da's op zich nog wel een originelere variatie dan willekeurig wat verschillende culturen uitwerken. Dat China-idee lijkt me om die reden net uit den boze: da's geen al te origineel recept meer hè.

    In zijn meest verschrikkelijke vorm krijgen we een karikaturaal felgekleurd circus-thema om de kindvriendelijkheid van de baan aan te prijzen. In de meest wenselijke vorm krijgen we een oude/nostalgische, doch volwassen circus-sfeer.
    Efteling heeft nu al geen coherente themazones. Uiteindelijk opteert Efteling ervoor om per attractie te themen en niet zoals PHL om heel der zones/meerdere attracties in hetzelfde thema te steken. Waar naar mijn mening niets mis mee is.
    Ik ga er van uit dat Efteling er wel hun eigen toets aan zal geven. Zelfs van een circustent kan Efteling volgens mij iets moois maken.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  3. #3

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Efteling heeft nu al geen coherente themazones. Waar naar mijn mening niets mis mee is.
    Dat klopt inderdaad en ik zou het net jammer vinden als ze dat nu plots wel zouden doen. Dat was misschien niet zo duidelijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •