X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 103

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Dat ze daar tot 50m hoogte mogen bouwen is niet helemaal correct en heeft pooopings al eens eerder verkeerd gemeld. Er is een verzoek ingedient tot een wijziging van het bestemmingsplan waarbij er constructies tot 50m hoogte mogelijk worden. De Efteling zal echter nog steeds een vergunning moeten aanvragen die goedgekeurd dient te worden en voor die vergunning zijn nog steeds strenge eisen van toepassing. Ik denk dat één top van 50m nog wel goedgekeurd gaat worden, maar een serie van camelbacks die (ver) boven de bomen uit steken zie ik niet snel ontstaan. Zeker niet met het oog op de nabij wonende buren. Een GSM-Mast van 50m lijkt me realistischer.

    Mochten ze toch die vergunning krijgen, hoop ik toch op een intamin Megacoaster. Mochten ze voor B&M gaan, dan liever een model waar B&M nog origineel mee kan uitpakken: Inverted, Flying, Wing of Stand Up. Waarbij ik denk dat inverted de beste kans heeft (van dit rijtje).

    In zijn geheel vind ik trouwens niet dat de Efteling nog nood heeft aan een thrill-coaster. Ze kunnen beter investeren in een kiddy/family-coaster of in flatrides (zeker die laatste als ze voor thrill willen gaan). Daar is momenteel echt nog een gat en er zijn al voldoende voorbeelden te vinden waarbij thrill-rides wel degelijk in een goede theming gestoken kunnen worden.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ik kan niet goed volgen waar deze zal komen te liggen. Gaat het over de lap grond aan de andere kant van de straat?
    http://www.pretparken.be/NL/article/...g%20uitgelicht

    Het gaat om het stuk tussen de N261 en Horst. Het groene stuk naast het Efteling Hotel dat loopt van Python tot Carnaval Festival.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    [...] Ik denk dat één top van 50m nog wel goedgekeurd gaat worden, maar een serie van camelbacks die (ver) boven de bomen uit steken zie ik niet snel ontstaan. [...]
    In zijn geheel vind ik trouwens niet dat de Efteling nog nood heeft aan een thrill-coaster. Ze kunnen beter investeren in een kiddy/family-coaster of in flatrides (zeker die laatste als ze voor thrill willen gaan). Daar is momenteel echt nog een gat en er zijn al voldoende voorbeelden te vinden waarbij thrill-rides wel degelijk in een goede theming gestoken kunnen worden.
    Laat die gyrodrop maar komen! (moeten ze het wel eerst goed maken met Intamin)
    Efteling mist inderdaad nog enkele steengoede flat-thrillrides. Iets dat ik ook in Europa Park mis. Een goed gethemede topspin (zoals Talocan ) zou ook niet misstaan.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •