Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
Temple of the Night Hawk heeft vorig jaar nog een volledig nieuwe soundtrack gekregen, Geister Rikscha niet. Die laatste zie ik dus eerst verdwijnen. Het Chinees straatje zie ik dan ook weggaan, net zoals het Mad House. De nieuwe ingang van River Quest is al klaar en kan dus vanaf volgend jaar gebruikt worden. Hiermee kan het hele Chinagedeelte dus op de schop, wat een erg grote ruimte is. Ik zie het thema wel hetzelfde blijven, vanwege Ling Bao en het Chinese restaurant.

Op 5 november zal ik om 17h40 eens gaan zien bij Geister Rikscha als het volledige management van PHL niet aan die attractie staat voor een laatste rit (zoals ze destijds bij Gondelbahn ook gedaan hebben). De geruchten dat hij op 5 november sluit zijn er.
De nieuwe RQ ingang is verre van klaar. Die moeten ze deze winter nog gaan bouwen.

Ja, er is een poort die dienst gaat doen als ingang, maar als je daar doorheen zou wandelen zou je naar beneden vallen en in de waterbak een verdieping lager terecht komen

Tussen de China Snack en Feng Ju Palace zit een doorgang naar Klugheim. Deze is nu nog niet open, maar wel al gebouwd bij de bouw van Klugheim. Je kunt de kleine ruimte van FJP dus niet vast maken aan de grotere hal van de Zilvermijn. Zie ook de 2e alinea van punt 2 in mijn vorige post (ik weet dat die post erg lang is, maar die ene alina bevat alle informatie over FJP die ik heb en bevat enkele belangrijke feitjes die van invloed zijn op je idee hierboven).

Ik denk echter ook dat Geister Rikscha de volgende gaat zijn die verdwijnt. Had eigenlijk verwacht dat ze daar al aan zouden beginnen in de plaats van Rookburgh.