X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 38

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #6

    Re: [PHL] Lelijk heden dra verdwenen

    Bij 1 is het een combinatie van verschillende dingen:
    1) Van de groene plantenwand is door het park zelf gezegd dat die niet definitief was en het wachtrij-veehok van Taron ziet er ook verre van phantastisch uit.


    2)De overgang tussen klugheim en Mexico werkt naar PHL-maatstaven behoorlijk amateuristisch.




    3)De huidige aflijning van Mexico-overgang gebeurt met een vrij goedkoop gethematiseerde brug die zelf ook is aangelegd alsof het niet al te veel pijn zou doen wanneer ze werd afgebroken/ aangepast.


    Het lijkt mij de ideale plaats voor een hotelvleugel met twee gezichten. De ruimte net achter de keizerplaats is al langer kandidaat voor een extra hotel, maar die oppervlakte is veel kleiner dan die voor Ling Bao of Matamba. Met die extra zone erbij is dat al een pak realistischer. Zelfs als er geen hotel komt vind ik die 3 zaken er nog altijd op wijzen dat Phantasialand er nog niet klaar mee is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    ...Al heb je het grootste pijnpunt naar mijn idee nog niet genoemd, namelijk het grote gebouw achter Wuze Town, inclusief de twee attracties die erin staan.
    Dat is inderdaad één van de topfavorieten voor de sloophamer, maar ik vind ze eigenlijk nog wel meevallen. Ik ben fan van zowel temple als tour. Da's altijd een garantie op geen wachtrij en ik vind tour nog best een stemmig rondvaartje. Bij Temple kan je dan weer heel de rit in een deuk liggen met het feit dat er zoveel achtbaanstaal zo wéinig zijn potentieel benut in één van de beste parken van Europa. Maar ik zal ook weer niet héél hard wenen als ze verdwijnen.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 14-10-17 om 22:57.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •