X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8
  1. #1

    Intamin's Contract Lijst

    Via Cupcakes en Coasters vond ik deze lijst van contracten van Intamin: https://www.intaminworldwide.com/download/1775/



    Interessant natuurlijk is de lijst met To Be Announced! Zou Walibi Belgium er tussen staan en welke Europese parken zouden nog kunnen denken jullie? Ik vermoed eerder van niet want het zijn allemaal launch coasters en de lay-out is met een lifthill wellicht dus ja...
    Laatst gewijzigd door fkl8; 01-10-17 om 17:44. Reden: Naam van de bron juist vermeld
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: Intamin's Contract Lijst

    Veel launch coasters vind ik alvast goed om te zien. Heel opvallend vind ik de suspended coaster met verticale lift. Beniewd wat dat gaat worden. Ook een Duelling LSM launch coaster klinkt heel interessant.

    Weet iemand wat Intamin verstaat onder een multi dimension coaster?

  3. #3

    Re: Intamin's Contract Lijst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Veel launch coasters vind ik alvast goed om te zien. Heel opvallend vind ik de suspended coaster met verticale lift. Beniewd wat dat gaat worden. Ook een Duelling LSM launch coaster klinkt heel interessant.

    Weet iemand wat Intamin verstaat onder een multi dimension coaster?
    Als je die googeld kom je bij Thirteen en Darkmare uit.

    https://www.intaminworldwide.com/project/darkmare/

  4. #4

    Re: Intamin's Contract Lijst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Als je die googeld kom je bij Thirteen en Darkmare uit.

    https://www.intaminworldwide.com/project/darkmare/
    Ziet er wel leuk uit.

  5. #5

    Re: Intamin's Contract Lijst

    Denk dat die foto's van Inferno in Cinecittà World zijn . Vond die coaster top!! Echt een van de beste, zoniet dé beste, indoor coaster op dit ogenblik.

  6. #6

    Re: Intamin's Contract Lijst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    Denk dat die foto's van Inferno in Cinecittà World zijn . Vond die coaster top!! Echt een van de beste, zoniet dé beste, indoor coaster op dit ogenblik.
    DAt kan kloppen, want van 2014 tot 2016 noemde die namelijk Darkmare

  7. 19-10-17, 01:34


  8. #7

    Re: Intamin's Contract Lijst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starsplash Bekijk Berichten
    Deze is in opbouw in het nieuwe Fox theme park in Genting Highlands, Malaysia
    Hmm.. Dan is er daar nog een groot waterpark in aanbouw (nabij de Grens met Singapore) waar ook Legoland Malaysie en een ander resort ligt. En vlak over de grens hebben we dan nog Universal Singapore. Die hoek begint steeds interessanter te worden

  9. #8

    Re: Intamin's Contract Lijst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die hoek begint steeds interessanter te worden
    "Die hoek" is zelfs zonder pretpark of achtbaan bijzonder interessant

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •