Resultaten 1 tot 11 van de 11

[Walibi Holland] Fright Nights 2017

Ook onze noorderburen vieren uiteraard Halloween.

Dit jaar is de alom bekende clown weer van de partij én krijgt hij een eigen zone.

Trailer:

Er is vandaag ook een video over het nieuwe spookhuis 'below' verschenen. Ik heb ondertussen enkele recensies gelezen en nu met deze video... Ziet er verdomd sterk uit. (Mag misschien ook wel, toegang tot Below kost 15€ (wél met een tijdslot, dus je moet nooit echt lang wachten... But still...)

Let op, spoilers!

Een mooi overzicht:

Haunted houses

- Below (Nieuw) - 15€
    - The Clinic - 15€
    - Jefferson Manor - 6€
    - The Villa - 6€
    - Psychoshock - 6€
    - Haunted Hollidays II - 6€

De laatste 4 spookhuizen kun je in een soort van combi-pack kopen, komt neer op 22€ dan

Scare Zones

- Eddie's Area (nieuw)
    - Pirate's Cove
    - Quarantine
    - Game over
    - Twisted Hellfire
    - Campsite of carnage & firepit
    + een nieuwe show

Dit en veel meer info: https://www.frightnights.nl/nl/halloween
    Laatst gewijzigd door Joran; 03-10-17 om 20:46. Reden: Zuid - Noord. My bad. ;)
    Je vois la vie en des biscuits.

Re: [Walibi Holland] Fright Nights 2017

Ziet er zoals elk jaar enorm goed uit, maar mij ga je daar niet zien. De drukte is de eerste reden, maar vooral die extreem hoge toegangsprijzen zorgen ervoor dat ik afhaak. €52 als je alle spookhuizen wilt doen, en dan ben je nog niet binnen. Walibi Belgium houdt het gelukkig iets schappelijker met hun €19 als je alles wilt doen.

Ps: Nederland ligt in het noorden
    Coastercount: 133
    Live a life you will remember!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ook onze zuiderburen vieren uiteraard Halloween.
    Is het park verhuist naar Frankrijk ofzo

Maar alle gekheid op een stokje, altijd een top evenement, maar die prijzen pffff.....

WTF? Zo duur...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ook onze zuiderburen vieren uiteraard Halloween.
    Dat is wat ze in Nederland zeggen als ze het over Walibi Belgium hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    [...], en dan ben je nog niet binnen.
    En daarom is een Golden Pass écht zijn geld waard!

De spookhuizen zijn inderdaad wel heel duur, maar dat vertaalt zich in een ongelooflijke kwaliteit. Vind ik. Als Walibi Holland nu eens zo ver niet lag, ik ging er onmiddellijk heen. Vorig jaar The Clinic, en nu... Below ziet er echt fenomenaal uit.

Probleem is natuurlijk dat de prijs aardig oploopt als je meerdere spookhuizen hebt... En 6 euro voor eentje is ook al niet weinig als je al entree hebt betaald.

Die 'combi-pack' van 22 euro vind ik dan wel weer wat teleurstellend. 2 euro korting als je ze allemaal doet, dat zou wel wat meer mogen zijn.

Mijn excuses voor de verspreking.
    Je vois la vie en des biscuits.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    En daarom is een Golden Pass écht zijn geld waard!
    Die Golden Pass mag je netjes in je portefeuille laten zitten, want die is tijdens Halloween niet geldig in Walibi Holland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die Golden Pass mag je netjes in je portefeuille laten zitten, want die is tijdens Halloween niet geldig in Walibi Holland
    Potdorie, nu dat weer. Ik kan de fouten die ik hier op dit forum al geschreven heb al niet meer op één hand tellen.

Allez, goed om te weten mocht ik ooit toch eens naar ginder willen afzakken. Gelukkig is hij op de zomernocturnes wel geldig, anders had ik daar proper gestaan vorig jaar.

Zoveel geld!

We zijn afgelopen weekend geweest (zondag). Hebben enkel de "betaalbare" spookhuizen gedaan en ons ticket gekocht met korting en dat kostte ons samengeteld 50€. Het was helemaal niet druk en we hebben daardoor het gevoel gehad dat dit zijn geld zeker waard was. Ik kan het iedereen aanraden maar probeer er volgend jaar vroeg bij te zijn zodat je je toegangstickets aan grote korting kan scoren en je een rustige dag kan uitkiezen.

Bedankt voor de tip! Misschien volgend jaar ook eens overwegen dan, alleen is de afstand helaas zo ver en de prijs zo duur

Forum Rechten