Ik vind het heel jammer. De vervanger zal vast wel heel goed zijn, zeker als we hier ook zo'n knappe Rocket Raccoon-animatronic krijgen.
Het is echter altijd prettig als je een attractie kunt doen, zonder dat je daarvoor een heel achtergrondverhaal moet kennen. Bij Tower of Terror is dat momenteel het geval. Ik heb geen enkele aflevering van 'The Twilight Zone' gezien, maar heb het gevoel dat dit helemaal niet nodig is om de attractie volledig te begrijpen en mee te zijn met wat er gebeurt. Ik heb ook nog nooit iets van 'Guardians of the Galaxy' gezien, maar ik denk dat ik hier toch een achterstand zal hebben als ik instap. Als ik naar filmpjes op YouTube kijk van de attractie in Californië, heb ik de indruk dat er heel veel figuren voorbij komen en dat ik dus weinig aan de attractie ga hebben als ik niet de moeite neem om de films op voorhand eens te bekijken (wat ik dan waarschijnlijk wel ga doen). Oké, de drops zelf blijven natuurlijk nog leuk, maar Tower of Terror staat of valt toch wel met de theming.