X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 34

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2017 - Voletarium (Project V)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Klopt niet hoor... Ik heb Winter EP voor het eerst bezocht in 2012 (vijf jaar geleden dus) en toen was Blue Fire ook gewoon open. Volgens mij was dit wel de eerste keer dat ze dit deden toen, omdat een of ander park met interesse voor deze coaster gevraagd had tot welke temperatuur de baan kon rijden (Sochi Park misschien?). Dat is toch hetgeen dat toen op het forum stond . EP is hiermee blijven doorgaan en volgens mij - ik ben niet helemaal zeker - bleef het jaar erna al ook Wodan open.
    Vreemd ik herinner me dat ik enkele jaren geleden op de site keek en zowel Blue Fire als Wodan als Silver Star dicht waren. Van Blue Fire herinner ik me precies dat ik hem vorig jaar het eerst heb zien draaien in de winter (op foto's bedoel ik dan).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Persoonlijk vind ik Winter-EP al de moeite zonder die banen... Er is zoveel in het park te beleven, ook naast attracties, dat ik er een hele dag zou kunnen rondlopen zonder ergens in te gaan.
    Daar heb je wel een punt. Al zou ik toch iets missen als Blue Fire, Silver Star, Wodan, Poseidon en Atlantica allemaal dicht zijn
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2017 - Voletarium (Project V)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Vreemd ik herinner me dat ik enkele jaren geleden op de site keek en zowel Blue Fire als Wodan als Silver Star dicht waren. Van Blue Fire herinner ik me precies dat ik hem vorig jaar het eerst heb zien draaien in de winter (op foto's bedoel ik dan).
    Van BF ben ik nochtans heel zeker, ik heb hem nog meermaals gedaan in de winter in 2012 . Nu, ik weet niet zeker of EP dit op hun site vermeld als geopend. Op hun parkplan niet dacht ik. Dus het zou ook kunnen dat ze dit op hun site niet vermelden, puur om teleurstelling te vermijden: best netjes.

    Ik heb wel eens gehoord dat de reden dat de banen eerst gesloten waren was om geen jongeren naar het park te lokken in een periode waar voor EP familie's centraal staan. Misschien schuilt hier een kern van waarheid in en pakt(e) EP daarom ook niet uit met hun geopende coasters.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Daar heb je wel een punt. Al zou ik toch iets missen als Blue Fire, Silver Star, Wodan, Poseidon en Atlantica allemaal dicht zijn
    Als je er al een paar keer geweest bent dan word het steeds minder een gemis denk ik. Je ontdekt op deze manier toch ook wel vaak andere attracties en hoekjes van het park.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •