Allemaal goed en aardig dat er verbeteringen zichtbaar waren. Maar als iets aan 100KmH moet gaan en het in de praktijk maar met 10KmH gaat, dan is het goed dat er na regelmatige aansporingen eens wat harder ingegrepen wordt.

Nu ben ik er zelf nooit geweest, maar als je op internet naar foto's zoekt, lijkt het wel alsof er duidelijk verschil te zien is tussen oude en nieuwe gedeeltes. Echter veel oplappingen aan de ene kant maken natuurlijk slechte dingen aan de andere kant ook niet goed. Natuurlijk wil je liever kwalitatief uitbreiden, maar er zijn momenten dat het misschien beter is om wat minder kwalitatief uit te breiden en ervoor te zorgen dat in elk geval alles volgens wettelijke normen is.

Overigens heeft het weg halen van jonge dieren bij hun moeder op véél te jonge leeftijd ook niets te maken investeringen in het park. Dan weten zowel directie als verzorgers duidelijk niet goed waar ze mee bezig zijn (al kan ik me voorstellen dat de verzorgers daar misschien niets over te zeggen kregen).