X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 36

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Sluiting Olmense Zoo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Wij komen er al jaren, en elke keer waren er weer zaken aangepakt en verbeterd. Misstanden met dieren hebben wij er nooit gezien. Het is inderdaad geen Pairi-Daiza, maar vergeet niet dat het een particuliere exploitatie is die moet roeien met de riemen die men heeft. Het feit dat een hok niet recent geschilderd is, heeft weinig met dierenwelzijn te maken. De familiale sfeer in deze parken is echter uniek.
    Mijn idee is dat vooral de kweek en verkoop/export van dieren een serieuze doorn in het oog zijn voor de beleidsvoerders. De tijd zal het uitwijzen, maar ik hoop dat de zoo niet verdwijnt. Een hart onder de riem aan de exploitanten en hun werknemers!
    Mee eens, al zijn er wel enkele puntjes die niet zouden mogen gebeuren. Ondertussen is ons artikel nog aangevuld met een reactie van de eigenaars:

    “Ik ben fel geschrokken van het feit dat het zo plots komt”, regeert Verheyen verslagen. Hij is van mening dat het dierenpark echt zijn best deed en dat het de goede kant uitging. “Wij hebben regelmatig controle en daar vloeit soms een pv uit voort en wij werken daar aan. Elke pv wordt zo goed als mogelijk afgehandeld, binnen ons kunnen. Als u beeldmateriaal ziet van tien jaar geleden, zal u merken dat er wel degelijk zaken veranderd zijn,” zegt Verheyen nog. “Ik weet niet hoe we onze dierenverzorgers moeten betalen, zij doen elke dag met hart en ziel wat ze kunnen.”
    Ik vind het erg voor de familie en de verzorgers... Zoals hij zegt, ze deden hun best maar moesten roeien met de riemen die men had. Zij hebben namelijk geen miljoenen euro's subsidie zoals Zoo Antwerpen en Planckendael... Maar zoals ik ook al zei: de dieren mogen er ook zeker niet onder lijden.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 11-10-17 om 13:39.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •