X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Mini TR] Movie Park Germany Halloween Horror Fest

    Bedankt voor het mini-TR!

    Ik ben nog nooit in Movie Park Germany geweest tijdens Halloween, en dit TR doet me er ook niet meteen zin in krijgen, als ik je reacties lees. Ik ga sowieso liever voor de permanente attracties naar een pretpark, en als je dan alle spookhuizen doet, zit dat er blijkbaar niet in (afgaande op de wachttijden).

    Ik kan er goed inkomen dat mensen bij The Lost Temple gaan wachten, denkend dat ze voor de nieuwe achtbaan aanschuiven. Zeker als ze niet weten dat die een Star Trek-thema heeft is die vergissing snel gebeurd. Ik vind de baan zelf er nog wel mooi bijstaan, dus een gedrocht zou ik het niet noemen. Al kan ik me wel vinden in je opmerking over de afwerking.

    Jammer ook dat zo veel effecten bij Van Helsing's Factory blijkbaar niet werken. Ik ken die attractie niet goed genoeg om te weten wat er allemaal zou moeten zijn, maar het zou het park toch sieren dat alles naar behoren werkt.

  2. #2

    Re: [Mini TR] Movie Park Germany Halloween Horror Fest

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Bedankt voor het mini-TR!

    Ik ben nog nooit in Movie Park Germany geweest tijdens Halloween, en dit TR doet me er ook niet meteen zin in krijgen, als ik je reacties lees. Ik ga sowieso liever voor de permanente attracties naar een pretpark, en als je dan alle spookhuizen doet, zit dat er blijkbaar niet in (afgaande op de wachttijden).

    Ik kan er goed inkomen dat mensen bij The Lost Temple gaan wachten, denkend dat ze voor de nieuwe achtbaan aanschuiven. Zeker als ze niet weten dat die een Star Trek-thema heeft is die vergissing snel gebeurd. Ik vind de baan zelf er nog wel mooi bijstaan, dus een gedrocht zou ik het niet noemen. Al kan ik me wel vinden in je opmerking over de afwerking.

    Jammer ook dat zo veel effecten bij Van Helsing's Factory blijkbaar niet werken. Ik ken die attractie niet goed genoeg om te weten wat er allemaal zou moeten zijn, maar het zou het park toch sieren dat alles naar behoren werkt.
    Nu spreek ik vanuit mijn TR natuurlijk ook met de ervaringen van eerder. Als je het vroeger nooit gedaan hebt en ook verder nog niet veel spookhuizen kent, kan het HHF nog steeds tof zijn voor je.

    We hadden - vanwege het goede weer natuurlijk - een buitengewoon drukke dag te pakken. Andere keren zijn we vaak met gemak rond gekomen en hebben we ook alle spookhuizen kunnen doen (al waren dat er toen natuurlijk wel minder). Het hangt er maar net van af wanneer je gaat.

    Wat betreft de effecten van VHF (en ook de afwerking van Star Trek): Tsja; Dat is iets waar we het juk van PR heel erg in zien. Geen enkel park van die groep lijkt er goed bij te liggen en dat is toch wel zonde gezien veel parken - zeker MPG- juist heel veel potentie hebben.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •