X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27
  1. #21

    Re: [Djurs Sommerland] 2018

    De bouw is van start gegaan:


    Bron: https://www.facebook.com/djurssommerland/

  2. #22

    Re: [Djurs Sommerland] 2018

    De trein van de nieuwe achtbaan staat zo te zien al op de baan:


  3. #23

    Re: [Djurs Sommerland] 2018

    Zo'n prachtig treintje dat dat is!

  4. #24

    Re: [Djurs Sommerland] 2018

    De directeur geeft in een filmpje dat het park op facebook plaatste een rondleiding bij de nieuwe attracties. Mijn Deens is nogal rustig, dus vraag me niet wat er gezegd word.



    Zouden dit de recentste beelden zijn? Op het vorige filmpje leek de trein al op de track te staan, hier ligt die er weer niet op...

  5. #25

    Re: [Djurs Sommerland] 2018

    Aangezien ze zeggen dat de coaster Jungle Rally operatief zal zijn bij de park-opening op 27 april, veronderstel ik dat ze qua bouwen al verder zitten dan uit de filmbeelden is af te leiden. Er wordt ook gezegd dat er testritten zullen plaatshebben een paar weken voor de seizoensaanvang. Stats die al gekend waren: 70 m (lengte, niet hoogte!), 40 km/h en toegankelijk voor heel de familie (ondergrens 90 cm). Volgens rcdb zal de baan 0 inversies hebben ...

    De Safaribus heeft een capaciteit van 24, dat zal wel standaard zijn. Beide nieuwigheden vervolledigen de themazone Wild Asia, waar ook al Dragekongen toe behoorde.

    Tenslotte een gewaagde uitspraak van de directør: "Op 27 april zal de zon hier schijnen!"

  6. #26

    Re: [Djurs Sommerland] 2018


  7. #27

    Re: [Djurs Sommerland] 2018

    Foto's van de 2 nieuwe attracties:







    Bron: https://www.facebook.com/CoasterClubDenmark/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •