X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Toch nog en vraagje over Disneyland Paris ...

    Op het internet zijn genoeg plattegronden te vinden, maar mijn printer weigert ze leesbaar af te drukken
    Zijn er bij aankomst in het resort ergens gratis plattegronden te krijgen? En hoe is de bewegwijzering in de parken zelf?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Toch nog en vraagje over Disneyland Paris ...

    Op het internet zijn genoeg plattegronden te vinden, maar mijn printer weigert ze leesbaar af te drukken
    Zijn er bij aankomst in het resort ergens gratis plattegronden te krijgen? En hoe is de bewegwijzering in de parken zelf?
    Ja hoor, als je binnenkomt in het park loop je door het treinstation door. Daar vind je voldoende parkplannen in heel wat talen, zelfs het Nederlands!

    In het Studios Park heb je ze ook meteen aan de ingang van Studio 1 (1e gebouw na de ingang).

    De bewegwijzering zelf in het park is niet altijd even goed aanwezig, maar laat je gewoon verrassen door waar je loopt. En als je toch denkt verkeerd te lopen, neem er even het plan bij Zelf heb ik de wegwijzers nog nooit nodig gehad.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Toch nog en vraagje over Disneyland Paris ...

    Op het internet zijn genoeg plattegronden te vinden, maar mijn printer weigert ze leesbaar af te drukken
    Zijn er bij aankomst in het resort ergens gratis plattegronden te krijgen? En hoe is de bewegwijzering in de parken zelf?
    Zoals in elk park: ja. Vlak na de ticketcontrole (of onder parktrein station). Je kan er echt niet naast kijken (in verschillende talen zelfs). Park is easy te navigeren, parkplan is duidelijk. De paden zelf zijn vaak zo groot dat je duidelijk kan zien naar waar je moet stappen etc.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •