X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 47 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 927
  1. #61

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Lost Temple is iets beter, ook ander bouwer van simulator zelf, dus iets accurater in bewegingen, maar verwacht er niet te veel van

  2. #62

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    dank je voor de feedback, iemand ervaring met het restaurant Van Helsing? Of een andere aanrader in MP?

  3. #63

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hallo,
    Morgen ga ik naar comics station. Ik zou graag weten als jullie tips hebben voor mij: welke attracties en spelletjes mag je niet overslaan, hoelang duurt een bezoek en is het park direct toegankelijk van in het station of moet je eerst langs buiten?
    Alvast bedankt
    Niels

  4. #64

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Hallo,
    Morgen ga ik naar comics station. Ik zou graag weten als jullie tips hebben voor mij: welke attracties en spelletjes mag je niet overslaan, hoelang duurt een bezoek en is het park direct toegankelijk van in het station of moet je eerst langs buiten?
    Alvast bedankt
    Niels
    Hey Niels!
    Om het park binnen te gaan moet je niet uit het station, maar het is vanaf de sporen wel eventjes wandelen richting de achterkant. Als je tussen de (gesloten) diamantairs beland zit je goed, even verder ligt Comics Station. Ticketjes (mocht je ze nog niet hebben) kan je ook in de aanwezige shop kopen.

    Voor een bezoek zou ik tussen de 3 en 4 uren voorzien. Persoonlijk vond ik de Lucky Luke-zone de leukste, maar bij mijn bezoek was de Urbanuszone nog niet af. De botsauto's zien er onnozel uit maar vond ik een echte verassing. Ook de glijbanen (zowel de hoogste als de kleinste) zijn verassend leuk. Veel plezier!

  5. #65

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heel erg bedankt!
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 06-08-17 om 10:11.

  6. #66

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zijn er mensen die ervaring hebben met het bezoeken van PortAventura in het laagseizoen (oktober-november)? Zijn alle attracties dan nog open of zijn er merkelijk minder dingen te doen (shows, restaurants, ...)? Ook belangrijk, ik hoop dat het dan effectief wat kalmer is en je niet hoeft te gebruikmaken van die extra express passen om met resonabele wachttijd het park te kunnen bezoeken?

  7. #67

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vermijd de halloween periode, dan is het pokkedruk in het park. Persoonlijk heb ik er enkele jaren geleden wachtrijen gezien van +2u voor Furious Baco en rijen van bijna 4u voor de haunted houses.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  8. #68

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Vermijd de halloween periode, dan is het pokkedruk in het park. Persoonlijk heb ik er enkele jaren geleden wachtrijen gezien van +2u voor Furious Baco en rijen van bijna 4u voor de haunted houses.
    Oei, dat is bijna de hele najaarsperiode... Bedankt voor de tip!

  9. #69

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Zijn er mensen die ervaring hebben met het bezoeken van PortAventura in het laagseizoen (oktober-november)? Zijn alle attracties dan nog open of zijn er merkelijk minder dingen te doen (shows, restaurants, ...)? Ook belangrijk, ik hoop dat het dan effectief wat kalmer is en je niet hoeft te gebruikmaken van die extra express passen om met resonabele wachttijd het park te kunnen bezoeken?
    Templo del Fuego is niet open buiten de zomermaanden, naar het schijnt toch best een spectaculaire show. Als je die niet wil missen, moet je haast wel in de drukke zomerperiode gaan dus ik zou denken dat het najaar net zo goed is als het voorjaar.

  10. #70

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben eens geweest in september en toen waren niet alle attracties open. Het ging dan wel om kleinere dingen maar toch...
    Wachttijden vielen wel nog mee, maar dat zal deels ook afhangen van welke dag je gaat.

  11. #71

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Misschien een hele domme vraag, maar hoe plaats je emoticons in een bericht? Ik ben nog maar net nieuw hier en kan die functie nergens vinden.
    Once you sit back, you never go back.

  12. #72

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Misschien een hele domme vraag, maar hoe plaats je emoticons in een bericht? Ik ben nog maar net nieuw hier en kan die functie nergens vinden.
    Dit kan je doen door op de smileyknop te klikken in het tekstvak (hieronder aangeduid met een rood vierkant) of door de shortcuts te gebruiken zoals:
    HTML Code:
    :)        :P        :D        :(        ;)


    Verder kan je dit soort vragen stellen in ons Grote kleine vragen-topic, ik zal dan ook straks deze vraag naar daar verplaatsen, maar geen probleem nu hoor, je bent er nog maar pas
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #73

    Foto's bijvoegen aan een onderwerp?

    Ik probeer een Tripreport van Europa Park te maken maar nu ik er foto's bij probeer te voegen geeft hij constant een foutmelding ? Hoe gaan jullie te werk met foto's uploaden misschien doe ik het gewoon helemaal verkeerd maar bij mij werkt het niet ,het is namelijk ook mijn eerste trip report dus ik wil er toch iets van maken.
    Alvast bedankt

  14. #74

    Re: Foto's bijvoegen aan een onderwerp?

    Hey Fladnag

    Alvast welkom op ons forum! Hopelijk heb je, net als velen, een toffe tijd met het lezen van nuttige en soms onnuttige maar even vermakelijke posts!

    Over je vraag:
    Op deze pagina kan je al op weg geholpen worden. http://board.pretparken.be/showthrea...om-te-embedden
    Het gemakkelijkste is om de foto's eerst ergens online te zetten op een andere website, bv Imgur of Tinypic.

    Daar krijg je dan 'links' naar de foto's, en die links kan je dan kopiëren en plakken in jouw forumpost.

    bv: [img]hierjewebcodevanImgur.jpg[/ IMG]

  15. #75

    Re: Foto's bijvoegen aan een onderwerp?

    Inderdaad, ik heb het even geprobeerd en ik krijg ook een fout "foto.JPG - Uploaden van bestand mislukt."
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  16. #76

    Re: Foto's bijvoegen aan een onderwerp?

    Dit is de exacte melding dat ik kreeg al goed dat ik niet de enigste ben dan.

  17. #77

    Re: Foto's bijvoegen aan een onderwerp?

    Bedankt ik vermaak al even door hier te lezen dus waarom niet zelf posten dacht ik!
    En ik zal het uitproberen alvast bedankt!

  18. #78

    Re: Foto's bijvoegen aan een onderwerp?

    Hey Fladnag, zoals Michielsken al zei gebruik je best imgur.com om je foto's eerst te uploaden en ze vervolgens naar ons forum te kopieren. De gehele uitleg vind je hier: http://board.pretparken.be/showthrea...=3554#post3554
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  19. 08-08-17, 21:12


  20. #79

    Re: Foto's bijvoegen aan een onderwerp?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Nu heb ik dit gedaan maar krijg ik dit te zien en meestal gewoon niks? https://gyazo.com/d6398ce72e721d964abdcd8d05f6e1f3
    En de sourcecode is dit bv. https://gyazo.com/f70abfcb8679fd3268252c922cf213bf
    Er is iets mis met je source code, die links tussen de img-tags moeten eindigen op .jpg / .jpeg / .png / ... . Ben je zeker dat je de BBCode gekopieerd hebt zoals op de laatste foto aangegeven in het topic dat ik hiervoor gelinkt heb?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  21. #80

    Re: Foto's bijvoegen aan een onderwerp?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Er is iets mis met je source code, die links tussen de img-tags moeten eindigen op .jpg / .jpeg / .png / ... . Ben je zeker dat je de BBCode gekopieerd hebt zoals op de laatste foto aangegeven in het topic dat ik hiervoor gelinkt heb?
    Ik heb net de fout gevonden ik heb inderdaad zoals je net zei de verkeerde code gekopieerd het is aangepast en men TR is klaar!
    Bedankt voor alle hulp!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •