X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 25 van de 47 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 500 van de 927
  1. #481

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    aan de mod's : misschien is het interessant om een apart black-Friday topic te openen met daarin de verschillende aanbiedingen; of posten we gewoon bij kortingen etc …. ?

  2. #482

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vraagje over Torphepark: wij willen er in augsusts naar toe maar kunnen slechts 1 dag gaan.

    - Krijg je het park op 1 dag gedaan bij normale drukte (we gaan vooral voor de achtbanen) of is het best een fastpass aan te schaffen voor een hele dag?

    - Op de site via smartphone vind ik enkel een ticket voor 1 dag met 1 fastpas (dus voor 1 attractie) Hebben ze ook een onbeperkt fastpas systeem of bv voor alle achtbanen 1 keer?

  3. #483

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Vraagje over Torphepark: wij willen er in augsusts naar toe maar kunnen slechts 1 dag gaan.

    - Krijg je het park op 1 dag gedaan bij normale drukte (we gaan vooral voor de achtbanen) of is het best een fastpass aan te schaffen voor een hele dag?

    - Op de site via smartphone vind ik enkel een ticket voor 1 dag met 1 fastpas (dus voor 1 attractie) Hebben ze ook een onbeperkt fastpas systeem of bv voor alle achtbanen 1 keer?

    Op vraag 2 kan ik je niet antwoorden, maar telkens toen ik Thorpe bezocht was het 1 dag en kon ik daarin alles doen wat ik wou. Twee dagen lijkt me teveel voor dit park, zelfs bij drukte.

  4. #484

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Op vraag 2 kan ik je niet antwoorden, maar telkens toen ik Thorpe bezocht was het 1 dag en kon ik daarin alles doen wat ik wou. Twee dagen lijkt me teveel voor dit park, zelfs bij drukte.
    De fastpass heb ik gevonden via de website op PC, dus blijft vraag 1 over.

    Dus 1 dag zou voldoende moeten zijn om alles te doen.. Zelfs bij drukte. Is het dan aan te raden om een fastpass te nemen (Heb dat nog nooit gedaan want tot nu toe was het motto: "legaal voorkruipen, is ook voorkruipen" :-p

  5. #485

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben er een keer in de zomer geweest en de grote achtbanen hadden telkens een wachtrij van twee uur en meer, je kan dus pech hebben ook.

  6. #486

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik ben er een keer in de zomer geweest en de grote achtbanen hadden telkens een wachtrij van twee uur en meer, je kan dus pech hebben ook.
    En als je buiten de zomer gaat, kan je pech hebben dat banen (tijdelijk) sluiten door het slechte weer: wind of regen... Het hangt er dus echt van de dag af.

  7. #487

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik heb op dit forum kort na Hemelvaart 2017 een TR gepost. Ons bezoek betrof een kalme en semi-kalme dag met idd heel veel storingen. Die zijn daar schering en inslag, dat merk je als je online de wachttijden bekijkt op Looopings of Thorpe-mania of andere.

    Mijn zinnetje "Thopre park prijkt onderaan op mijn pretparken-lijstje waar ik tijdens enorme drukte vrijwillig zou willen vertoeven" slaat deels op die storingen, deels op de niet zo hoge capaciteit, deels op de weinige groene ruimtes - denk aan PHL maar dan zonder architectonische pracht - en deels op de oververtegenwoordiging van teens en tweens aldaar.

  8. #488

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Toen wij er de laatste keer waren kon je de fastpasses ook per stuk kopen. Ik zou als ik jou was gewoon 1 dag gaan en kom je in tijdnood, eventueel voor die overblijvende attracties een fastpass kopen voor een paar pond. Thorpe Park is vrij klein en daardoor niet interessant genoeg voor 2 volle dagen naar mijn mening. Voor de meerkost van een extra hotelovernachting en inkomticket kan je heel wat fastpasses kopen, dus ik zou het bij 1 dag houden .

  9. #489

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    vraagje over phantasialand: zijn alle attracties open tijdens de winteropening, en is het daar een beetje doenbaar qua drukte in de komende kerstvakantie ?

  10. #490

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik was er gisteren: pokke-kalm Taron 10 à 15 minuten max. en ze reden met 3 treinen. Chiapas en zelfs Raik: gewoon blijven zitten. Mamba met maar één trein, maar da's voldoende. Het publiek bestond uit enkele schoolgroepen (opvallend: Franstalig), wat Hollandse tweens en opvallend veel (lokale) oudjes. De drukste attractie was Maus: 25 min. in de namiddag, na een ochtendlijke storing. Natuurlijk ... het was een weekdag. Komend weekend en de dagen erna is er vakantie en zijn er enkele sluitingsdagen (o.a. 24/12). Dan vrees ik enorme drukte.

    Op de rapid en Wakobato na is alles operationeel in PHL. Als extra is er schaatsen (kost 4 €), glijden op een band van een mini-helling (gratis, ook voor volwassenen) en een soort banden-caroussel op sneeuw (gesloten toen wij er waren).

  11. #491

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    dank je wel; moest er iemand tussen kerst en nieuwjaar gaan, laat ook even je indrukken na aub.

  12. #492

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ga eind februari naar Boedapest en zie dat ik nog een dagje vrij heb daar.
    Weet iemand een leuk park in de buurt?
    vroeger was er naaste de zoo/ spa wel iets maar dat is nu gesloopt.

  13. #493

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik ga eind februari naar Boedapest en zie dat ik nog een dagje vrij heb daar.
    Weet iemand een leuk park in de buurt?
    vroeger was er naaste de zoo/ spa wel iets maar dat is nu gesloopt.
    Nee, spijtig genoeg niet. De houten achtbaan staat er nog steeds. Je kan hem van buiten het park zien, maar niet berijden...
    Hopelijk gaat hij ooit nog terug open.

    https://rcdb.com/1086.htm

  14. #494

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Door mijn studies heb ik vrij in de week van 28 januari en 4 februari (de zogenaamde lesvrije week).

    Iemand suggesties van parken die open zijn? Of is de keuze enkel beperkt tot Efteling en Disneyland Parijs?

  15. #495

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Door mijn studies heb ik vrij in de week van 28 januari en 4 februari (de zogenaamde lesvrije week).

    Iemand suggesties van parken die open zijn? Of is de keuze enkel beperkt tot Efteling en Disneyland Parijs?
    Vooral de kleinere, indoorparkjes: Mayaland Indoor, Plopsa Indoor Hasselt, Mega Speelstad, Kinderstad Heerlen, Boudewijn (Bobo Indoor), Mondo Verde, Toverland (indoor)...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #496

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Door mijn studies heb ik vrij in de week van 28 januari en 4 februari (de zogenaamde lesvrije week).

    Iemand suggesties van parken die open zijn? Of is de keuze enkel beperkt tot Efteling en Disneyland Parijs?
    Wel euhm, boek een vlucht naar Orlando? Voor 400 euro heb je een vlucht en een vakantie om nooit meer te vergeten!

  17. #497

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zou het komend weekend nog erg druk worden in Phantasialand met Wintertraum? Of is het laatste weekend meestal vrij rustig?

  18. #498

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Zou het komend weekend nog erg druk worden in Phantasialand met Wintertraum? Of is het laatste weekend meestal vrij rustig?
    Ik vermoed niet dat de drukte even erg gaat zijn als de laatste geldigheidsdag van de 1 x betalen 2 x toegang-actie. Maar ik zou me toch verwachten aan en ongezonde hoeveelheid 'gezellige bedrijvigheid'. In dat geval ren je bij aankomst naar de winja-achtbanen om aansluitend Hollywood tour en temple of the nighthawk te doen. De wachtrij van Taron is vaak iets na de middag op zijn laagste wachttijd: dan is de ochtendrush weggewerkt en beginnen mensen nog niet aan hun tweede ritje voor ze het park verlaten. Colorado adventure schuift meestal redelijk vlot door.

  19. #499

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Weet iemand welke attracties gesloten zijn tijdens Wintertraum? Ik kan dit nergens op internet terug vinden.

  20. #500

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Weet iemand welke attracties gesloten zijn tijdens Wintertraum? Ik kan dit nergens op internet terug vinden.
    River Quest en Wakobato, de rest is normaal open.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •