X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Even een leken-vraag over Plopsaland. Zelf zou ik hier weleens naartoe willen voor Anubis en Heidi, maar iedereen zit tegen mij te zeuren dat het een park speciaal voor kleine kindjes is. Terwijl ik in hun attractielijst toch ook een paar 'serieuzere' attracties zie. Is Plopsaland echt een kinderpark? Of is het eerder een familiepark met een imagoprobleem?
    Familiepark met een imagoprobleem, al is dat probleem al veel afgenomen de laatste jaren
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Een familiepark met een imagoprobleem zou ik het nu ook niet noemen. Het is een park dat van een kinderpark naar een familiepark is geëvolueerd en nog steeds aan het evolueren is. Het imago van Plopsaland is volgens mij nu over het algemeen niet echt meer dat het een kinderpark is, maar als je er heengaat zonder kinderen ben je toch nog altijd relatief snel uitgekeken denk ik. Tot voor Heidi stond er echt nog te weinig, maar nu raakt het toch wel stilaan in balans denk ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •