X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Een nieuw jaar, een nieuwe vraag!

    Mijn zus, die samen met mij naar DLRP gaat, houdt helemaal niet van achtbanen en andere wilde attracties en kan dus mooi onze rugzakken bijhouden. Maar mocht ze het toch nog eens een kans willen geven, hoe is het bagagesysteem geregeld bij alle coasters en ToT?


    In Disney pak je bij elke coaster je rugzak mee. Je mag ze niet langs de kant laten.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    In Disney pak je bij elke coaster je rugzak mee. Je mag ze niet langs de kant laten.
    Dat is een gek systeem, in veel andere parken ben je juist verplicht om ze aan de kant te laten ...

    Hoe doen jullie dat eigenlijk? Iedereen raadt aan om eigen eten/drank mee te nemen, dus ik veronderstel dat jullie dan ook een rugzak bij hebben in het park zelf?

    Waarschijnlijk houdt mijn zus de zak bij, maar misschien wil ze toch nog eens een achtbaan proberen ... je weet nooit
    Once you sit back, you never go back.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Dat is een gek systeem, in veel andere parken ben je juist verplicht om ze aan de kant te laten ...

    Hoe doen jullie dat eigenlijk? Iedereen raadt aan om eigen eten/drank mee te nemen, dus ik veronderstel dat jullie dan ook een rugzak bij hebben in het park zelf?

    Waarschijnlijk houdt mijn zus de zak bij, maar misschien wil ze toch nog eens een achtbaan proberen ... je weet nooit
    Is een enorm tijdbesparend systeem hoor. Je bent ook bij sommige attracties sowieso verplicht dat te doen, ondanks het al werkende systeem in DLP, gezien niet elk instapstation hetzelfde uitstapstation is bij verschillende achtbanen. Normaal kan je zak nooit wegvliegen omdat die daar te weinig plaats voor hebben, of puur door de zwaartekracht en centrifugale krachten van de attracties. Toch, als je volledige zekerheid wilt, kan je gewoon door één lint van je rugzak je been steken zodat die toch in zekere zin vast zit.
    Eten en drinken zou ik inderdaad sowieso meenemen (vooral drinken)

    Azmidiske, heel tof om te lezen dat je zo uitkijkt naar een bezoekje aan DLP! Wel een tipje: plan niet té veel op voorhand en zoek niet té veel op. Ik weet dat je dit doet om je in te dekken (trust me, I know the feeling. Voor Orlando deed ik net hetzelfde), maar je pakt echt veel weg van de verassingen die je te wachten kunnen staan. Soms is het geruststellend als je weet wat je kan verwachten, maar dat kan ook vaak zorgen voor teleurstellingen. Ik zou als ik jou was gewoon nu gaan zonder je zorgen te maken eerlijk gezegd! Na wat van je vragen te lezen, heb ik de indruk dat je echt wel alles voldoende geregeld hebt. Ik denk niet dat je nog voor onverwachte en onaangename verassingen kan komen te staan. Je gaat ook in een dalmoment, dus veel volk zal er sowieso niet zijn, wat toch ook een erg belangrijk stressfactor kan zijn.

    Ik zou zeggen: bestraf uzelf nu is door niet meer naar filmpjes of reviews te kijken de komende weken en je gewoon te laten lijden in de Disney-sferen. Echt, ik meen het, het gaat je bezoekje enkel maar positief beïnvloeden! Enjoy!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •