X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Bij wijze van experiment heb ik eens op hun website de prijs uitgerekend voor een tweedaags verblijf 7/2/18 - 8/2/18.
    Ik heb overal de goedkoopste opties gekozen en volgens mij was er 30% korting, maar ik ga zeker boven 250 euro per persoon (en dat dus voor 2 dagen 1 nacht doordeweeks in februari). Het was wel inclusief TGV vanuit Brussel-Zuid.

    Wat doe ik verkeerd?
    Ik heb een paar weken geleden iets geboekt voor midden maart.
    Net geen 400 euro voor 2 personen, 3 dagen/2 nachten en de twee parken.
    Wel zonder vervoer..

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
    Ik heb een paar weken geleden iets geboekt voor midden maart.
    Net geen 400 euro voor 2 personen, 3 dagen/2 nachten en de twee parken.
    Wel zonder vervoer..
    Valt nog goed mee lijkt me, 400 euro. Vervoer tja. Als je echt goedkoop wil gaan, zijn er van die shuttle bussen denk ik? Anders, voor goedkoper de trein te pakken heb ik me altijd laten vertellen dat je met de trein best eerst naar Lille gaat en van daar uit een tgv pakt? Geen idee of dat effectief de waarheid is? (Maar wel de moeite om er eens naar te kijken lijkt me?)
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Valt nog goed mee lijkt me, 400 euro. Vervoer tja. Als je echt goedkoop wil gaan, zijn er van die shuttle bussen denk ik? Anders, voor goedkoper de trein te pakken heb ik me altijd laten vertellen dat je met de trein best eerst naar Lille gaat en van daar uit een tgv pakt? Geen idee of dat effectief de waarheid is? (Maar wel de moeite om er eens naar te kijken lijkt me?)
    We zijn van plan om met de auto te gaan, en dan nog een paar dagen in de buurt te verblijven.

    Dat van die bussen is misschien wel een goede tip voor Azmidiske. Via flixbus of ouibus en wat is het allemaal zal je er wel goedko(o)p(er) raken dan met de trein.

  4. #4

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
    We zijn van plan om met de auto te gaan, en dan nog een paar dagen in de buurt te verblijven.

    Dat van die bussen is misschien wel een goede tip voor Azmidiske. Via flixbus of ouibus en wat is het allemaal zal je er wel goedko(o)p(er) raken dan met de trein.
    Ah, de auto kan uiteraard ook!

    Heb trouwens vlug de treinen gecheckt (kon het niet laten), voor de trein van hier (in mijn geval Gent, gekeken op midden maart) naar Disney (via Lille Flanders), kom in een rittenschema en prijs uit (het goedkoopste van de hoop) van 32,60€ (enkel uiteraard, dus 64€ heen en terug).

    Lijkt me een goede deal (weet nu niet wat de prijzen zijn voor via brussel te gaan en daar de tgv te pakken, maar wel een pak duurder lijkt me.)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •