X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 932

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik heb op funticket eens gezocht naar de prijzen, maar momenteel staat er niets omdat PHL nog gesloten is. Weet iemand hoeveel euro goedkoper dit is vergeleken met een ticket aan de kassa van het park zelf?

    Nog een vraag ivm de terugkomactie: Als ik tijdens het eerste bezoek binnenkom met een online ticket dat door mijn zus besteld is en waar haar naam op staat, kan ik dat dan gewoon omruilen voor een nieuw terugkomticket waar ik mijn eigen naam op schrijf? Na enkele negatieve ervaringen in het verleden (niet pretparkgerelateerd) ben ik erg wantrouwig tegenover alles wat met online bestellen te maken heeft
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik heb op funticket eens gezocht naar de prijzen, maar momenteel staat er niets omdat PHL nog gesloten is. Weet iemand hoeveel euro goedkoper dit is vergeleken met een ticket aan de kassa van het park zelf?

    Nog een vraag ivm de terugkomactie: Als ik tijdens het eerste bezoek binnenkom met een online ticket dat door mijn zus besteld is en waar haar naam op staat, kan ik dat dan gewoon omruilen voor een nieuw terugkomticket waar ik mijn eigen naam op schrijf? Na enkele negatieve ervaringen in het verleden (niet pretparkgerelateerd) ben ik erg wantrouwig tegenover alles wat met online bestellen te maken heeft
    Staat op de site van funtickets: kassaprijs is 47,5 euro maar dat kan zijn dat dit dit jaar weer duurder wordt (geen idee). Betreffende de terugkomactie: gaat zonder problemen. Het enigste dat je nodig hebt is een geldig ticket, meer niet. Je geeft gewoon je ticket af en krijgt een nieuw ticket waar je je naam moet op invullen. Niemand controleert daar echt wie zijn naam je daar opschrijft naar mijn ervaring en dat boeit ze ook niet. Zolang de naam die er op staat zijn overeenkomt met de naam op jouw identiteitskaart voor je volgende bezoekje is er geen enkel probleem. Tip: ga je terugkomtticket halen aan de hoofdingang van het park in Alt Berlin. Niet veel mensen gaan het daar halen en je staat daar dan bijgevolg ook niet aan te schuiven voor een kaartje.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •