Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 27 van de 27 EersteEerste ... 17252627
Resultaten 521 tot 522 van de 522

Re: Het grote kleine-vragen-topic

Iemand ervaring met PortAventura rond Halloween, vooral qua drukte? Dit artikel https://www.looopings.nl/weblog/1108...me-drukte.html leest niet echt uitnodigend. En enkele luchtvaartmaatschappijen willen precies niet vliegen naar/van Reus of zelfs Bcn vanaf eind oktober 2019. Afgaande op de spotgoedkope verblijf&vertier-combi's op de weekdagen voor 1 nov., durf ik toch enige kalmte te vermoeden. Bij mijn weten hebben de Catalanen dan geen schoolvakantie.

Re: Het grote kleine-vragen-topic

Iemand die meer thuis is in de ticketvoorwaarden van Port Aventura?
    Ik heb vanochtend in een vlaag van enthousiasme bij het zien van de kortingsactie, 3 dagen/2 parken ticketjes gekocht voor Port Aventura/Ferrariland (klikkerdeklik voor de geïnteresseerden)

Zodus: 3dagen PA, waarvan 1 dag ook toegang tot Ferrariland. Nu mijn vraag; mag ik zelf kiezen wanneer ik die dag Ferrariland inplan, of moet dat de 1e dag zijn waarop je je ticket de eerste keer gebruikt?
    Ik ben namelijk meer voorstander van PA, PA/Ferrariland, PA qua verdeling...

Forum Rechten