X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 47 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 927
  1. #301

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Toch nog en vraagje over Disneyland Paris ...

    Op het internet zijn genoeg plattegronden te vinden, maar mijn printer weigert ze leesbaar af te drukken
    Zijn er bij aankomst in het resort ergens gratis plattegronden te krijgen? En hoe is de bewegwijzering in de parken zelf?
    Ja hoor, als je binnenkomt in het park loop je door het treinstation door. Daar vind je voldoende parkplannen in heel wat talen, zelfs het Nederlands!

    In het Studios Park heb je ze ook meteen aan de ingang van Studio 1 (1e gebouw na de ingang).

    De bewegwijzering zelf in het park is niet altijd even goed aanwezig, maar laat je gewoon verrassen door waar je loopt. En als je toch denkt verkeerd te lopen, neem er even het plan bij Zelf heb ik de wegwijzers nog nooit nodig gehad.

  2. #302

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zijn daar plannen?
    Dat wist ik zelfs niet eens..
    Maar eigenlijk zijn de parken vrij eenvoudig opgebouwd, verloren lopen lukt niet echt denk ik.

  3. #303

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Toch nog en vraagje over Disneyland Paris ...

    Op het internet zijn genoeg plattegronden te vinden, maar mijn printer weigert ze leesbaar af te drukken
    Zijn er bij aankomst in het resort ergens gratis plattegronden te krijgen? En hoe is de bewegwijzering in de parken zelf?
    Zoals in elk park: ja. Vlak na de ticketcontrole (of onder parktrein station). Je kan er echt niet naast kijken (in verschillende talen zelfs). Park is easy te navigeren, parkplan is duidelijk. De paden zelf zijn vaak zo groot dat je duidelijk kan zien naar waar je moet stappen etc.

  4. #304

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
    Zijn daar plannen?
    Dat wist ik zelfs niet eens..
    Ja hoor, nog nooit op gelet? Je hebt ze in het Frans, Engels, Nederlands, Duits, Spaans... De vlaggetjes staan er telkens boven en geven weer welke taal het is. Ernaast liggen ook de showprogramma's

  5. #305

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Even een vraagje over Brakesection. Wanneer en hoe kunnen we ons abonnement verlengen? Wordt er weer een rondvraag gestuurd waarin we onze mening kunnen geven over het voorbije jaar?

  6. #306

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Niet echt een pretparkvraag, maar het is een vraag: wie beheert de Facebookpagina van Brakesection nu Tom dat niet meer doet? De omslagfoto is nog steeds het vierde magazine. Ik verwachtte de nieuwe omslagfoto met de melding dat het nieuwe boekje op de post was al een tijdje, tot het plots uit het niets in de bus zat.

    En ps: rechtsbovenaan staat ook iets wat niet helemaal up-to-date is.
    Tom werkte nog tot eind vorig jaar achter de schermen mee als lay-out'er van het ganse magazine en als beheerder van de Facebook en site van Brakesection. Nu de voorbije jaargang voltooid is, draagt Tom Brakesection Magazine volledig over aan Pretparken.be.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Even een vraagje over Brakesection. Wanneer en hoe kunnen we ons abonnement verlengen? Wordt er weer een rondvraag gestuurd waarin we onze mening kunnen geven over het voorbije jaar?
    Volgende maand zal er weer een enquête verstuurd worden naar onze lezers. Wanneer de abonnementen verlengd zullen kunnen worden, is nog niet beslist, maar dat zal wellicht ergens daarna zijn.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #307

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Volgende maand zal er weer een enquête verstuurd worden naar onze lezers. Wanneer de abonnementen verlengd zullen kunnen worden, is nog niet beslist, maar dat zal wellicht ergens daarna zijn.
    Super, alvast bedankt. Ik kijk er alvast al naar uit

  8. #308

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Weet er iemand waarvoor die vier platformen op de tweede lifhthill van Boomerang-coasters staan?

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #309

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Voor onderhoud, meest simpel antwoord. Specifieker: als je een POV bekijkt zie je dat die ketting op de tweede lift quasi overeen komt als dat stuk met die platformen. Dat zal dus wel iets met die ketting en/of andere zaken te maken hebben die daar bevestigd is.

  10. #310

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Voor onderhoud, meest simpel antwoord. Specifieker: als je een POV bekijkt zie je dat die ketting op de tweede lift quasi overeen komt als dat stuk met die platformen. Dat zal dus wel iets met die ketting en/of andere zaken te maken hebben die daar bevestigd is.
    Ik dacht idd hetzelfde, maar ik vraag me dan af wat specifieker. Je kan nl. ook aan de ketting vanaf de evacueertrap simpel gesteld. Misschien dat er iemand meer kende van de technische werking van deze frequente coaster
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #311

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Eviva Catalunya / España.
    In april (her)bezoek ik PortAventura, met nieuw voor ons Ferrari Land.
    In juli (her)bezoek ik de twee Madrilleense parken.

    Totaal nieuw voor mij zal de aanwezigheid van m'n bijna 8 jarige zoon zijn (bijna 130 cm).
    Ik weet dat die in een aantal attracties niet in mag, maar weet iemand of hij wel mee in de wachtrij mag?
    Zeker wanneer het wachtrijen met een binnen-deel en / of voor-show betreft, laat ik 'em niet graag alleen achter.
    Bovendien is er dan nog één en ander te bewonderen / beleven in de rij.
    Een Baron-beleid zou dus schitterend zijn.

    Ik denk dus o.a. aan Red Force, Furius Baco, Batman en Superman.
    Heeft iemand ervaring met jonge kinderen (wat een vieze vraag!) of heb je andere gezinnen in deze situatie gezien?

    Gracias.

  12. #312

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik weet niet goed in welk topic deze vraag thuishoort, dus plaats ik het hier:

    Een paar dagen geleden ben ik naar DLRP geweest en ik zit nu een Tripreport te schrijven. Maar dat TR gaat behoorlijk lang worden. Ik heb nu al bijna zevenduizend woorden en 't is nog niet af Laat de software van ons forum toe dat je zo'n lange lap tekst in één post zet? Of is het - misschien ook voor de leesbaarheid - verstandiger dat ik mijn TR opsplits?

    Het gaat wel een TR met een hoek af worden (of anders gezegd: sommige dingen moet je met een flinke schep zout lezen). Als ik schrijf over een park dat bijna iedereen als kent, dan probeer ik graag wat origineler te zijn. En één van de andere forumleden (Michielsken) heeft mijn vraag om de kosten te drukken destijds beantwoord met een grap die ik wel geslaagd vond en waar ik graag op wil voortbouwen in het TR. Ik hoop dat niemand bezwaren heeft tegen een TR dat zowel waarheid als fantasie bevat?
    Once you sit back, you never go back.

  13. #313

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik weet niet goed in welk topic deze vraag thuishoort, dus plaats ik het hier:

    Een paar dagen geleden ben ik naar DLRP geweest en ik zit nu een Tripreport te schrijven. Maar dat TR gaat behoorlijk lang worden. Ik heb nu al bijna zevenduizend woorden en 't is nog niet af Laat de software van ons forum toe dat je zo'n lange lap tekst in één post zet? Of is het - misschien ook voor de leesbaarheid - verstandiger dat ik mijn TR opsplits?

    Het gaat wel een TR met een hoek af worden (of anders gezegd: sommige dingen moet je met een flinke schep zout lezen). Als ik schrijf over een park dat bijna iedereen als kent, dan probeer ik graag wat origineler te zijn. En één van de andere forumleden (Michielsken) heeft mijn vraag om de kosten te drukken destijds beantwoord met een grap die ik wel geslaagd vond en waar ik graag op wil voortbouwen in het TR. Ik hoop dat niemand bezwaren heeft tegen een TR dat zowel waarheid als fantasie bevat?

    Lange lappen tekst is ,denk ik, geen probleem. Om gemakkelijker te lezen zou ik met fotos werken.

  14. #314

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zevenduizend woorden is erg lang voor een nog niet afgewerkt TR, maar kan zeker geen kwaad en moet ook vlotjes op het forum kunnen. Als je foto's gaat toevoegen (wat wel aangeraden is, zoals Zeuske vermeld leest dit veel vlotter, maar als je er geen hebt kan het ook zonder) dan moet je er wel rekening mee houden dat er maximum honderd afbeeldingen (emoticons misschien meegerekend, zeker ben ik niet) in één post kunnen. Als je er meer hebt kan je het TR perfect opsplitsen in meerdere posts. Ik heb dit nog maar één keer voorgehad, bij mijn eerst TR van Europa-park in 2012, toen zat ik aan de 120 foto's .

  15. #315

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    @Zeuske en Ignace: bedankt!

    Deel 1 van mijn vraag is beantwoord, nu deel 2 nog
    Once you sit back, you never go back.

  16. #316

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ikzelf heb er persoonlijk niets op tegen

  17. #317

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Klein vraagje... Ik heb een Europa Park abonnement en daarmee krijg je gratis entree tot bijvoorbeeld de efteling, nu heb ik vn mensen al eens gehoord dat er vroeger geen controle was of je nu echt maar 1 keer langskomt en dat je prima meerdere keren gratis naar binnen kon. Is dat nog steeds zo? Iemand hier ervaring mee?
    - Memento Mori -

  18. #318

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Klein vraagje... Ik heb een Europa Park abonnement en daarmee krijg je gratis entree tot bijvoorbeeld de efteling, nu heb ik vn mensen al eens gehoord dat er vroeger geen controle was of je nu echt maar 1 keer langskomt en dat je prima meerdere keren gratis naar binnen kon. Is dat nog steeds zo? Iemand hier ervaring mee?
    Heb je je abonnement moeten scannen of is er iets zichtbaars op aangebracht? Ik ben een aantal keer gratis naar Hellendoorn geweest met een Golden Pass en die barcode zit in ieder geval niet in hun systeem, maar zij knipten een gat in mijn kaart als herkenning (het eerste jaar met een perforator, de jaren daarna steeds met een treinticketgaatjesknipper). Ik vermoed dat Efteling ook niet over de barcodes beschikt van Europa-Park-abonnementen (je kan moeilijk alle codes van alle parken die korting geven in jouw park in je systeem hebben...) dus als er niks zichtbaars op je kaart is aangebracht is het goed mogelijk dat je er meerdere keren mee binnenraakt denk ik. Tenzij ze je naam of abonnementnummer ergens hebben ingetypt of opgeschreven, maar anders kan het best zijn dat dat niet te controleren valt.

  19. #319

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Met de nieuwe abonnementen 'clubkaarten' kunnen ze nu wel controleren of je al langs bent geweest of niet.
    Vroeger kreeg je elk jaar immers een andere kaart, nu behoud je je nieuwe, en kan je zelfs online verlengen!

    Als ik me niet vergis, is er ergens een website beschikbaar waarop je je kaartnummer moet ingeven, en dan kan het park zien of je er dit jaar al bent geweest. Deze heeft dacht ik zelfs nog op het forum gestaan, maar dit zal dan wel het oude geweest zijn.

  20. #320

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hoe hoog is TOT in DLRP eigenlijk, in aantal meters?
    (Zowel de hoogte van het gebouw als de hoogte die je valt)
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •