X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 29 van de 47 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 580 van de 927
  1. #561

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Deze attractie blijft tot juni gesloten vanwege uitgebreide renoveringen en vernieuwingen. De opening staat gepland voor begin van de zomervakanties.
    Vertelt het park.
    Mooi dubbelzinnig. "tot juni" betekent dus vanaf 1 juni weer toegankelijk en daarna "begin van de zomervakantie", dus vanaf juli... Of hebben Duitsers een maand vroeger zomervakantie?

  2. #562

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zomervakantie in NRW begint op 15 juli.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #563

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Een grote kleine vraag over PortAventura...
    Als ik kijk bij de wachttijdenpagina bij looopings (die deze info uit de app haalt vermoed ik) zie ik altijd maar bij een 10tal attracties een wachttijd en "open" staan. Kijk ik bij de calender op de website van PA zelf is er een documentje met openingstijden die je kan downloaden met zo goed als diezelfde (hier zijn het er 12) attracties en het uur dat ze opengaan.

    Is de rest (kleinere attracties) dan dicht of hebben die gewoon geen wachttijd-teller in hun wachtrij staan en staan ze daarom niet als 'open' aangegeven?

  4. #564

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JusticeWH Bekijk Berichten
    Een grote kleine vraag over PortAventura...
    Als ik kijk bij de wachttijdenpagina bij looopings (die deze info uit de app haalt vermoed ik) zie ik altijd maar bij een 10tal attracties een wachttijd en "open" staan. Kijk ik bij de calender op de website van PA zelf is er een documentje met openingstijden die je kan downloaden met zo goed als diezelfde (hier zijn het er 12) attracties en het uur dat ze opengaan.

    Is de rest (kleinere attracties) dan dicht of hebben die gewoon geen wachttijd-teller in hun wachtrij staan en staan ze daarom niet als 'open' aangegeven?
    Hebben geen wachttijd-teller, enkel de topattracties hebben er zo eentje! En inderdaad, PA doet aan gefaseerde openingstijden voor hun attracties, waarbij het eerste half uur enkel Furius Baco open is. Bloedhekel heb ik hier aan, daarin komt de Express Pass toch van pas !

  5. #565

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ok, bedankt voor je reactie!

  6. #566

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Een vraag voor de beheerders van deze site: we zijn ondertussen mei, komt er dit jaar nog een jaargang van Brakesection magazine? Ik heb de site van Brakesection de hele aprilmaand in de gaten gehouden maar daar blijft de knop om een abonnement 2018 te nemen opstaan. Ik wou de vraag eind april stellen gezien dat de maand is waarin normaal het eerste nummer uitkomt dacht ik, maar dat is er wegens tijdgebrek en de forumproblemen dan niet van gekomen. (elke pageload duurde bij mij meerdere minuten, dus he was niet echt doenbaar daarop te zitten wachten om iets te posten). Dus bij deze

  7. #567

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Een vraag voor de beheerders van deze site: we zijn ondertussen mei, komt er dit jaar nog een jaargang van Brakesection magazine? Ik heb de site van Brakesection de hele aprilmaand in de gaten gehouden maar daar blijft de knop om een abonnement 2018 te nemen opstaan. Ik wou de vraag eind april stellen gezien dat de maand is waarin normaal het eerste nummer uitkomt dacht ik, maar dat is er wegens tijdgebrek en de forumproblemen dan niet van gekomen. (elke pageload duurde bij mij meerdere minuten, dus he was niet echt doenbaar daarop te zitten wachten om iets te posten). Dus bij deze
    Blijkbaar hebben de posts elkaar gekruist want op hetzelfde moment verscheen dit op het forum: http://board.pretparken.be/showthrea...-verkrijgbaar!
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  8. #568

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Blijkbaar hebben de posts elkaar gekruist want op hetzelfde moment verscheen dit op het forum: http://board.pretparken.be/showthrea...-verkrijgbaar!
    Hahaha, de vraag was al beantwoord terwijl ik ze nog aan het typen was, sterk! Ik had beter niet tot eind april gewacht met ze te stellen, was er nu dan geen nummer overgeslagen?

    Hoe kan het ook weer, al een maand vraag ik mij af waar het blijft en dan stel ik de vraag op exact het moment dat er info komt. Maar super, ik zal mijn abonnement zo snel mogelijk bestellen!

  9. #569

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Nog eens over Brakesection: kan het zijn dat de promocode FORUM19 niet meer werkt? Ik zag net de e-mail die verstuurd werd omdat ik vorig jaar ook een abonnement had, dus wou ik verdergaan met afrekenen, waar ik nog niet aan toegekomen was. Ik had mijn winkelmandje klaarstaan met beide kortingscodes ingevuld (de code die op de site staat en nu ook per mail verstuurd is + de extra forumcode) en dit was dus 2x €2 korting, maar mijn sessie was verlopen omdat de pagina te lang openstond (ongeveer vanaf mijn vorige reactie hier tot nu, i know, 't was niet de bedoeling dat het zo lang zou duren ). Ik probeerde nu dus mijn winkelmandje terug in te vullen, maar krijg nu de melding dat de forumcode niet bestaat. (de andere doet het wel nog). Doe ik iets fout of is het omdat ik hem een paar dagen geleden al had ingevuld? Want ik heb toen enkel maar mijn winkelmandje ingevuld en niet afgerekend en heb hem dus nog niet gebruikt. Of is de code al vervallen, ik dacht dat deze nog een tijdje geldig was, ik meende even lang als de andere? In dat geval: ok, zuur dat ik het niet direct besteld heb dan, dat zal mij leren. (Maar niet dat het op die 2 euro komt hoor, 't is natuurlijk nog steeds geen geld voor zes keer per jaar pretparkplezier op papier )

    Edit: ik vind precies ook niet meer terug van waar ik die code gehaald heb, ik dacht in het infotopic over de nieuwe jaargang maar daar staat dezelfde als op de site / in de mail. Ik heb het nochtans niet gedroomd, want hij werkte wel degelijk
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 09-05-19 om 10:50.

  10. #570

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Nog eens over Brakesection: kan het zijn dat de promocode FORUM19 niet meer werkt? Ik zag net de e-mail die verstuurd werd omdat ik vorig jaar ook een abonnement had, dus wou ik verdergaan met afrekenen, waar ik nog niet aan toegekomen was. Ik had mijn winkelmandje klaarstaan met beide kortingscodes ingevuld (de code die op de site staat en nu ook per mail verstuurd is + de extra forumcode) en dit was dus 2x €2 korting, maar mijn sessie was verlopen omdat de pagina te lang openstond (ongeveer vanaf mijn vorige reactie hier tot nu, i know, 't was niet de bedoeling dat het zo lang zou duren ). Ik probeerde nu dus mijn winkelmandje terug in te vullen, maar krijg nu de melding dat de forumcode niet bestaat. (de andere doet het wel nog). Doe ik iets fout of is het omdat ik hem een paar dagen geleden al had ingevuld? Want ik heb toen enkel maar mijn winkelmandje ingevuld en niet afgerekend en heb hem dus nog niet gebruikt. Of is de code al vervallen, ik dacht dat deze nog een tijdje geldig was, ik meende even lang als de andere? In dat geval: ok, zuur dat ik het niet direct besteld heb dan, dat zal mij leren. (Maar niet dat het op die 2 euro komt hoor, 't is natuurlijk nog steeds geen geld voor zes keer per jaar pretparkplezier op papier )

    Edit: ik vind precies ook niet meer terug van waar ik die code gehaald heb, ik dacht in het infotopic over de nieuwe jaargang maar daar staat dezelfde als op de site / in de mail. Ik heb het nochtans niet gedroomd, want hij werkte wel degelijk
    Die code zegt mij niets... Ik heb enkel de code op de website van Brakesection ingegeven, en die werkte bij mij (2 euro korting).

    Ook een mail heb ik niet gekregen, ook al was ik vorig jaar abonnee.

  11. #571

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Nog eens over Brakesection: kan het zijn dat de promocode FORUM19 niet meer werkt? Ik zag net de e-mail die verstuurd werd omdat ik vorig jaar ook een abonnement had, dus wou ik verdergaan met afrekenen, waar ik nog niet aan toegekomen was. Ik had mijn winkelmandje klaarstaan met beide kortingscodes ingevuld (de code die op de site staat en nu ook per mail verstuurd is + de extra forumcode) en dit was dus 2x €2 korting, maar mijn sessie was verlopen omdat de pagina te lang openstond (ongeveer vanaf mijn vorige reactie hier tot nu, i know, 't was niet de bedoeling dat het zo lang zou duren ). Ik probeerde nu dus mijn winkelmandje terug in te vullen, maar krijg nu de melding dat de forumcode niet bestaat. (de andere doet het wel nog). Doe ik iets fout of is het omdat ik hem een paar dagen geleden al had ingevuld? Want ik heb toen enkel maar mijn winkelmandje ingevuld en niet afgerekend en heb hem dus nog niet gebruikt. Of is de code al vervallen, ik dacht dat deze nog een tijdje geldig was, ik meende even lang als de andere? In dat geval: ok, zuur dat ik het niet direct besteld heb dan, dat zal mij leren. (Maar niet dat het op die 2 euro komt hoor, 't is natuurlijk nog steeds geen geld voor zes keer per jaar pretparkplezier op papier )

    Edit: ik vind precies ook niet meer terug van waar ik die code gehaald heb, ik dacht in het infotopic over de nieuwe jaargang maar daar staat dezelfde als op de site / in de mail. Ik heb het nochtans niet gedroomd, want hij werkte wel degelijk
    Klopt, de promocode forum19 heeft wel degelijk even bestaan, maar is vervangen door BSM19, vandaar dat hij dus niet meer werkt :-)
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #572

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand enig idee waarom BJL aanstaande maandag 20/05 geopend is?
    Wij overwegen een bezoekje maar ik ben nogal wantrouwig en bang dat we daar in een nest schooltripjes gaan terecht komen vol pubers o.i.d... Het is geen meivakantie in NL (dat had ik al nagekeken), maar mis ik mogelijk iets anders van schoolvakantie in de omgeving of mogelijke feestdag, pedagogische studiedag, ... ?
    Wij zijn liefhebbers van een zalig rustig park dus als we daar in een druk park gaan zitten doordat ik het ??n of het ander over het hoofd gezien heb dan pas ik liever en gaan we wel een keer op een doodnormale zondag ofzo...

  13. #573

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vandaag, 14 mei, was het park ook open. Maar gisteren en morgen is/was het gesloten.
    Ik vermoed dus ook dat ze hun park open gooien naargelang er veel of weinig schoolbezoeken gepland staan.

    Verder is het natuurlijk bij Bobbejaanland al langer een traditie dat ze doorheen de week in mei hun park wat meer open doen, i.t.t. andere pretparken in Belgi?. Midden-mei tot eind mei is ?cht de schoolreistijd, dus verwacht je wel aan enkele scholen, maar mijn ervaring leert dat dat pas hinderlijk is wanneer toevallig enkele klassen in de El Rio bv. gaan, dan sta je inderdaad wel plots tien minuten te wachten.Goed uitkijken waar volledige klassen staan aan te schuiven, en indien dit het geval is, een andere attractie doen en 5 minuutjes later nog eens terug te komen om gewoon in te stappen.

    Ik vind de periode eind juni met de tieners vaak hinderlijker. Het park verkeerd dan vaak in een ongeziene drukte waar personeel zich echt de voeten vanonder het lijf moet lopen. En waar het park eigenlijk niet op voorzien is. Sommige attracties zijn dan ook dicht voor het "ongewenst" gedrag geen kansen te geven. Het reuzenrad en de Monorail durven ze op zo'n dagen wel eens sluiten.

  14. #574

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Tijdens het komende Hemelvaartweekend gaan we naar het noorden van Frankrijk, naar de regio van Pas-de-Calais. Iemand ervaring met de regio? Wat zijn must sees en must do's? Op het eerste zicht lijkt mij er niet zoveel in de buurt te zijn...

  15. #575

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    qua pretpark(jes) Dennlys parc en Bagatelle; het recent vernieuwde en uitgebreide Nausica
    Als je interesse hebt in WO-II en consoorten:
    La Coupole = https://www.lacoupole-france.com/,
    Batterie Todt = http://www.batterietodt.com/musee,
    Viskraampjes en seafood voor de liefhebbers in Boulogne Sur Mer en Etaples
    Stadwandeling Boulogne, vestingenstad Montreuil,
    Le Crotoy etc, met stoomtrein en/of overzetbootje http://www.cfbs.eu/fr/

  16. #576

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Als je een BJL-abo hebt: gratis Aqualud in Le Touquet (Frans vergane-glorie-equivalent van Blackpool, maar dan zonder Pleasure Beach).
    En met een hoog schoolreis-gehalte: wandelen van Gris Nez naar Blanc Nez (of omgekeerd)

  17. #577

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Het is kermis in Valenciennes. Er staat daar een KMG Tango en een Top Flip van Top Fun. Allebei vrij unieke zaken.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  18. #578

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Merci voor de tips!

  19. #579

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hallo, ik heb een vraagje over de drukte in Europa park. Ik ga dit jaar voor het eerst naar daar in begin juli (1-3 juli). Heeft iemand enige ervaring met hoe druk het in die periode ongeveer is in het park? Kwestie van de verwachtingen te kunnen bijstellen
    Laatst gewijzigd door Zeuzzz; 01-06-19 om 17:59. Reden: Foute data

  20. #580

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    1 juni, dat is vandaag toch ???
    Volgens de wachttijden-indicatoren reken je best op een uurtje aanschuiven voor de grote toppers.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •