Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
En hier ben ik alweer om jullie te ambeteren met de volgende vraag

Ik heb gelezen dat Tower Of Terror geen echte beugels heeft maar enkel een gordel. Zelf heb ik nog nooit een attractie met dit type beveiliging gedaan, en ik wil vermijden dat ik bij het instappen zit te klungelen omdat ik niet meteen snap hoe het werkt (ik ben nogal onhandig).

Hoe klik je die gordel precies vast? Lijkt het op gordels zoals in een gewone personenwagen, of zijn het eerder gordels zoals je die bijvoorbeeld bij vampire in Walibi BE ziet?

En hoe regel je de gordel naar je eigen lichaam? Ik ben nogal mager en stel nu dat er vlak voor mij een veel dikkere persoon in die stoel heeft gezeten
Geen paniek hiervoor Het is exact hetzelfde als in de auto maar dan zoals het middelste zitje. Als ik me goed herinner zal je het van links naar rechts moeten doen. De castmember zal dan vragen om je handen omhoog te houden tijdens de controle en daarna aan de gele koord te trekken om te bewijzen dat het vast zit. Wanneer je hem los maakt, dan gaat hij volledig weg dus je kan hem altijd op maat doen.