X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 47 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 927
  1. #221

    Vermaledijd Google (taal / locatie wijzigen)

    Wie zich een ietsiepietsie uit de slag kan trekken in andere talen, ging al eens snuisteren op Google.it, Google.se of Google.no. Als je dan onder de zoekterm koos voor zoeken in die specifieke vreemde taal, kwam je uit bij artikels / fora e.a. uit het land en in de taal van je buitenlands onderwerp. Die resultaten zijn natuurlijk doorgaans actueler / uitgebreider dan zoekresultaten in het NL. Zo kon ik vanaf okt 2016 de perikelen over Wildfire quasi dagelijks volgen in het Zweeds (ja, sommige mensen hebben tijd teveel).

    Sinds enkele weken heeft Big Brother Google z'n policy aangepast. Welk Google-adres je in de adresbalk ook intypt, de zoekresultaten zullen gerelateerd zijn aan je eigen locatie, en dus niet aan de locatie van je onderwerp. Je kan niet meer kiezen voor resultaten in een vreemde taal. Google doet dit natuurlijk omdat je zo vaker bij bedrijven uit je eigen regio terechtkomt. It's the economy, stupids! Best irritant om buitenlandse pretpark-info te vergaren in deze pretpark-luwe periode.

    Ik heb al de zoekmachine gewijzigd naar NCR, maar zonder verhoopt resultaat. Als een techneut hier een simpele oplossing voor heeft: graag.

  2. #222

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    't Is nog vroeg, maar ik stel de vraag alvast: zijn er hier mensen in de zaal die een ideale uitvalsbasis in de vorm van bijvoorbeeld een Landal-huisje kennen voor een weekje vakantie met een dag Movie Park, (minstens ) een dag Phantasialand, een dag Toverland en een (al dan niet halve) dag Kalkar op de agenda? Er zijn een paar Landals links daarvan gelegen, maar niks centraal daar tussen. Iemand die daar al ergens in de streek verbleven heeft? :-)

  3. #223

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Centerparcs Limburgse Peel of Meerdal, of evt Heyderbos

  4. #224

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Centerparcs Limburgse Peel of Meerdal, of evt Heyderbos
    Ik heb inderdaad eens volgende trip gedaan: Centerparcs Heijderbos met eerste dag Toverland, in de week Efteling en laatste dag Movie Park Germany. Maar op zich kan Phantasialand ook wel hé.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  5. #225

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Of huur gewoon een B&B (Zimmer Frei) in Duitsland, dan heb je ook ontbijt, en je kan in Duitsland B&B's vinden waar je maar 40 Euro per nacht betaalt.

  6. #226

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik speel met het idee om een mooie foto van een achtbaan af te drukken en in te lijsten, of als bureaubladachtergrond te gebruiken. Uiteraard wil ik hiervoor een baan kiezen waar ik zelf bijzondere herinneringen aan heb.

    Heeft iemand toevallig een paar artistiek mooie foto's van de Python in de Efteling, met de treintjes die in 2001 op de baan reden? Dat jaar heb ik de baan voor het eerst bereden, dus ik zou graag een foto met die treintjes willen.
    Once you sit back, you never go back.

  7. #227

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik speel met het idee om een mooie foto van een achtbaan af te drukken en in te lijsten, of als bureaubladachtergrond te gebruiken. Uiteraard wil ik hiervoor een baan kiezen waar ik zelf bijzondere herinneringen aan heb.

    Heeft iemand toevallig een paar artistiek mooie foto's van de Python in de Efteling, met de treintjes die in 2001 op de baan reden? Dat jaar heb ik de baan voor het eerst bereden, dus ik zou graag een foto met die treintjes willen.
    hey

    https://www.eftepedia.nl/lemma/Python Daar staan er fotos op van alle generaties

    Groeten

  8. #228

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Wellicht een al vaker gestelde vraag: Wat met kortingen bij een nog vol seizoen geldig BJL-abo (Silver / Gold) na het huidige parkseizoen?
    Ik wou er komende dagen / weken nog profijt uit halen, o.a bij Comics Station en Plopsa DP.

    Ik herinner me dat op de webstek van BJL nog recent stond vermeld "geldig t.e.m 7 jan. 2018" en "30/12/17" voor Comics: https://webcache.googleusercontent.c...&ct=clnk&gl=us

    Dat is nu gewijzigd: "geldig op alle openingsdagen van 2018" zie https://www.bobbejaanland.be/abonnementsvoordelen
    Hoe zit het dan met de resterende dagen van 2017? Iemand recente ervaring?

  9. #229

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    mailtje sturen met de vraag, en geprinte mail meenemen naar de kassa.

  10. #230

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    mailtje sturen met de vraag, en geprinte mail meenemen naar de kassa.
    Of gewoon langsgaan, gewapend met een overbodige PDF van de gecachte webpagina met (oude) voordelen!

    Bij de kassa van CS Antwerpen hangt er een doc. met daarop alle toe te kennen kortingen.
    M.b.t. BJL-abo's staan 'Silver, Gold Pro en Addict' duidelijk omcirkeld.
    Eitje dus om er dezer dagen goedkoper binnen te komen.

    In PDP verwacht ik (ook) geen problemen, daar bestaat de wederzijdse korting al enkele jaren.
    Een (zoveelste) communicatief schoonheidsfoutje op de webstek van BJL en een zoveelste angsthazige reactie mijnentwege.

  11. #231

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vrijdag vertrekken we op wkd naar Disneyland Parijs. Nu had ik eens zitten kijken hoe het zit met een Photopass (+) die je kan aankopen. Na wat zoeken heb ik gevonden dat deze 50€ kost. Is dit de moeite voor 3 dagen in de parken? Mijn zoon van 2 gaat mee, dus we zullen al wat vaker aanschuiven bij een figuurtje. Iemand (positieve) ervaringen mee? Gebruiksgemak?

  12. #232

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    De photopass+ is echt de moeite waard! Als je het berekend zal je na vier attracties/figuren het geld er al uit gehaald hebben. Het is echt zeer makkelijk, je moet gewoon bij een figuur je kaartje door een fotograaf laten scannen en je foto's staan op je profiel. Bij attracties moet je na de rit nog even naar de plek waar je foto's kan kopen. Je moet daar ook alleen je kaart laten scannen.

  13. #233

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Voor Wintertraum in PHL, kan je hier dan ook genieten van je korting met je BBJ-abonnement of is die enkel geldig in het zomerseizoen?

  14. #234

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Voor Wintertraum in PHL, kan je hier dan ook genieten van je korting met je BBJ-abonnement of is die enkel geldig in het zomerseizoen?
    Zou enkel tijdens het zomerseizoen zijn.

  15. #235

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Voor Wintertraum in PHL, kan je hier dan ook genieten van je korting met je BBJ-abonnement of is die enkel geldig in het zomerseizoen?
    Enkel geldig in het zomerseizoen inderdaad.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  16. #236

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Enkel geldig in het zomerseizoen inderdaad.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Zou enkel tijdens het zomerseizoen zijn.
    Thanks, dan nog eens zoeken of we nog ergens een voordeel kunnen scoren

    Ik vond o.a. Funticket waar ze tickets voor 34,50 euro aanbieden.

    Iemand ervaring mee?

  17. #237

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Werkt prima ja.

  18. #238

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Funticket is een website van Phantasialand zelf, naar het schijnt. Die hebben ze gelanceerd om in België wat naam te maken denk ik. Het eerste jaren waren de tickets er spotgoedkoop, dit jaar bedraagt de korting er nog maar 5 euro.

    Phantasialand heeft trouwens op z'n eigen website (klik) tickets voor Wintertraum voor maar 29 euro. Op bepaalde bespaardagen is het zelfs maar 22 euro, en op bepaalde dagen vanaf 16u00 maar 19 euro.

  19. #239

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Funticket is een website van Phantasialand zelf, naar het schijnt. Die hebben ze gelanceerd om in België wat naam te maken denk ik. Het eerste jaren waren de tickets er spotgoedkoop, dit jaar bedraagt de korting er nog maar 5 euro.
    De korting via Funticket is inderdaad drastisch gedaald in vergelijking met vorig seizoen, dit was best een teleurstelling dit seizoen ...

  20. #240

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hartelijke dank allemaal!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •