X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Midden aug. 2015 betaalde ik voor het gezin van 4 leden 320 € voor Merlin Premium (aan de kassa van Sea Life in Timmendorf, nabij Hansa Park). Lange tijd dat jaar was de online prijs hoger, ik denk dat die bij aanvang van de zomer zakte.

    120 € is wel al een serieus bedrag. Probeer er dan wel alles uit te halen: 2-daagse in Billund (al heb je het er wel op 1 dag gezien), 2 zomers Heide, 1 keer Garda en een citytrip Berlijn (ik vergat nog Mme Tussauds te vermelden). Oberhausen is dichterbij en prima te combineren met MPG.

    Een belangrijk voordeel met de Premium: Je kan lange wachtrijen aan Sea Lifes, Mme Tussauds en Discoveries skippen, zelfs wanneer je de pas nog moet kopen / laten aanmaken. Van de 50% korting in UK (Thorpe, Eye, Alton e.a.) heb ik geen gebruik gemaakt. Wel in Sea Life Marne La Vallée.

    BTW: als je enkel voor Legoland gaat en wil vliegen: prima te doen want luchthaven - Zleep Hotel (budget) en Legoland op +/- 1 km van elkaar.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    merci, we hebben nog even de tijd om alles uit te zoeken hé :-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •