X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vraagje over Torphepark: wij willen er in augsusts naar toe maar kunnen slechts 1 dag gaan.

    - Krijg je het park op 1 dag gedaan bij normale drukte (we gaan vooral voor de achtbanen) of is het best een fastpass aan te schaffen voor een hele dag?

    - Op de site via smartphone vind ik enkel een ticket voor 1 dag met 1 fastpas (dus voor 1 attractie) Hebben ze ook een onbeperkt fastpas systeem of bv voor alle achtbanen 1 keer?

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Vraagje over Torphepark: wij willen er in augsusts naar toe maar kunnen slechts 1 dag gaan.

    - Krijg je het park op 1 dag gedaan bij normale drukte (we gaan vooral voor de achtbanen) of is het best een fastpass aan te schaffen voor een hele dag?

    - Op de site via smartphone vind ik enkel een ticket voor 1 dag met 1 fastpas (dus voor 1 attractie) Hebben ze ook een onbeperkt fastpas systeem of bv voor alle achtbanen 1 keer?

    Op vraag 2 kan ik je niet antwoorden, maar telkens toen ik Thorpe bezocht was het 1 dag en kon ik daarin alles doen wat ik wou. Twee dagen lijkt me teveel voor dit park, zelfs bij drukte.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Op vraag 2 kan ik je niet antwoorden, maar telkens toen ik Thorpe bezocht was het 1 dag en kon ik daarin alles doen wat ik wou. Twee dagen lijkt me teveel voor dit park, zelfs bij drukte.
    De fastpass heb ik gevonden via de website op PC, dus blijft vraag 1 over.

    Dus 1 dag zou voldoende moeten zijn om alles te doen.. Zelfs bij drukte. Is het dan aan te raden om een fastpass te nemen (Heb dat nog nooit gedaan want tot nu toe was het motto: "legaal voorkruipen, is ook voorkruipen" :-p

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •