Vandaag, 14 mei, was het park ook open. Maar gisteren en morgen is/was het gesloten.
Ik vermoed dus ook dat ze hun park open gooien naargelang er veel of weinig schoolbezoeken gepland staan.

Verder is het natuurlijk bij Bobbejaanland al langer een traditie dat ze doorheen de week in mei hun park wat meer open doen, i.t.t. andere pretparken in Belgi?. Midden-mei tot eind mei is ?cht de schoolreistijd, dus verwacht je wel aan enkele scholen, maar mijn ervaring leert dat dat pas hinderlijk is wanneer toevallig enkele klassen in de El Rio bv. gaan, dan sta je inderdaad wel plots tien minuten te wachten.Goed uitkijken waar volledige klassen staan aan te schuiven, en indien dit het geval is, een andere attractie doen en 5 minuutjes later nog eens terug te komen om gewoon in te stappen.

Ik vind de periode eind juni met de tieners vaak hinderlijker. Het park verkeerd dan vaak in een ongeziene drukte waar personeel zich echt de voeten vanonder het lijf moet lopen. En waar het park eigenlijk niet op voorzien is. Sommige attracties zijn dan ook dicht voor het "ongewenst" gedrag geen kansen te geven. Het reuzenrad en de Monorail durven ze op zo'n dagen wel eens sluiten.