X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: movie park of phantasialand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elsje1979 Bekijk Berichten
    bedankt voor de reacties, ik denk dat we voor phantasialand gaan kiezen, ze houden nogal alletwee van achtbanen, vooral de oudste is nogal een thrillseeker, de jongste is ook een durfal maar ze heeft jammer genoeg niet haar lengte mee met haar leeftijd. Ik heb ook gezien dat je op ticketveiling.nl kan bieden op tickets voor phantasialand, zou dit betrouwbaar zijn?
    hmm, vraag ik me ook wel al even af.

    Heb wel al gezien dat er daar tickets soms geveild worden die duurder zijn dan als je ze gewoon zou kopen via andere sites met korting, dus wel goed opletten wat je daar doet lijkt me aangeraden.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: movie park of phantasialand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    hmm, vraag ik me ook wel al even af.

    Heb wel al gezien dat er daar tickets soms geveild worden die duurder zijn dan als je ze gewoon zou kopen via andere sites met korting, dus wel goed opletten wat je daar doet lijkt me aangeraden.
    Ik heb het erop gewaagd en ik heb 2 tickets gewonnen voor 71 euro, dus dat is 35,50 euro per ticket, ik heb al gezocht en ik kan ze volgens mij nergens goedkoper krijgen, je kan dan ook nog tickets bijbestellen aan dezelfde prijs of je ze hebt gewonnen en een ticket voor een kind kan je ook bijbestellen voor 34 euro, dus ik heb nu mijn 4 tickets voor 140,50 euro dus ik denk dat dat wel een mooie deal is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •