X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Funfacts

  1. #1

    Funfacts

    Iedereen kent wel bepaalde kleine feiten (of grote) vanuit de pretparkwereld die niet bepaald nut hebben maar gewoon leuk zijn om te weten.

    Een lancering bij Anubis The Ride kost 36€ per keer dus bijna de entree prijs.
    Laatst gewijzigd door ASCENDIO1; 05-07-20 om 20:55.

  2. #2

    Re: Funfacts

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ASCENDIO1 Bekijk Berichten
    Iedereen kent wel bepaalde kleine feiten (of grote) vanuit de pretparkwereld die niet bepaald nut hebben maar gewoon leuk zijn om te weten.

    Een lancering bij Anubis The Ride kost 36€ per keer dus bijna de entree prijs.
    Ik hoop dat dit met slijtage van de coaster ingerekend is, want anders zou de lancering 170000kW moeten verbruiken. Ook werkt Anubis met een vliegwiel (elektrisch vliegwiel) waardoor er een constant verbruik is voor deze achtbaan.

    Dus ik ben wel beniewd hoe dit weetje in elkaar zit, heb je meer info?

  3. #3

    Re: Funfacts

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door typhoon200 Bekijk Berichten
    Ik hoop dat dit met slijtage van de coaster ingerekend is, want anders zou de lancering 170000kW moeten verbruiken. Ook werkt Anubis met een vliegwiel (elektrisch vliegwiel) waardoor er een constant verbruik is voor deze achtbaan.

    Dus ik ben wel beniewd hoe dit weetje in elkaar zit, heb je meer info?
    Echt meer info heb ik er ook niet over, waren ingewijden die me dat ooit eens vertelde

  4. #4

    Re: Funfacts

    Als hierbij geen rekening wordt gehouden met de slijtage van de achtbanen, zal de lancering 170.000 kW aan stroom vereisen. Het consistente energieverbruik van deze achtbaan wordt gegarandeerd door het vliegwiel (elektrisch vliegwiel) dat een integraal onderdeel is van de werking van Anubis.

    Dus ik vraag me af hoe dit feit werkt; Kunt u enig licht op dit onderwerp verschaffen?



    geometry dash

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •