Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
Omdat ik een moeilijk vrouwmens ben dat maar 1 eis stelt aan een accommodatie: privé badkamer. Verder geen moeilijke klant, campings met stacaravan hebben wij in het verleden ook al gedaan net zoals centerparcs en co. maar het enige wat ik absoluut hebben wil is een eigen badkamer. Zo die gedeelde toiletten en douches, god neeje.
Tent op zich ook prima, maar ik wil mijn eigen toilet en douche ernaast dan héhé.
Ik lees hier veel mensen die spreken van 3 dagen, maar ik neem aan dat dat dan 3 volledige dagen zijn? Wij hadden in gedachten vrijdag of zaterdag vroeg op rijden en tegen de middag daar zijn en dan maandag of dinsdag terug naar huis in de namiddag ergens. Zou dat voldoende moeten zijn? Wij zijn coasterjunkies, we pikken wel een showtje mee hier en daar maar grote reden om te gaan zijn voor ons toch echt wel de achtbanen. Het zou dus sowieso wel een (verlengd) weekendje worden gezien verlofdagen op het werk nogal schaars zijn bij mij. Nu lees ik nogal vaak dat EP goed overweg kan met drukte en wachtrijen dus fingers crossed dat dat klopt.
Qua tijd moet dat zeker lukken, zeker als je in de paasvakantie gaat (openingsweekend is ideaal). Vermijd echter de verlengde weekends in mei, die staan erom gekend extreem druk te zijn.

Ep kan inderdaad zeer goed overweg met drukte en zowel BF, Arthur als Wodan hebben een single riders line die meestal toch wel wat tijd uitspaart (verwacht echter niet hierdoor binnen de tien minuten op een achtbaan te zitten wanneer de reguliere rond het uur hangt - ietsje meer dan de helft van de reguliere rij is een betere gok). Voorts zijn er tal van attracties die geen toppers zijn, maar toch amusant en dat zonder enige rij vanwege het absurd grote aanbod. Ik denk hier aan boottochtjes en randattracties als het Historama.