Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 26 van de 26 EersteEerste ... 16242526
Resultaten 501 tot 508 van de 508

Re: Het grote kleine-vragen-topic

winja's force was gesloten zaterdag. Voor de rest was alles inderdaad open op die twee na :-)

Doorgaans wordt het als een beetje onbeleefd beschouwd om jezelf uit te nodigen, maar iedereen op ons forum zal wel snappen dat de verleiding momenteel te groot is .... ik heb zopas het gerucht zien passeren dat Olympia Looping naar Keulen zou komen? Die achtbaan staat heel hoog op mijn stiekem-gewenst-maar-praktisch-onbereikbaar lijst.

Zijn er forumleden die overwegen om een daguitstap te plannen? Ik kan moeilijk zelf iets opstarten omdat mijn rijkunsten nog net iets te beperkt zijn, en ik dus geen vervoer kan aanbieden aan anderen.
    Once you sit back, you never go back.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Doorgaans wordt het als een beetje onbeleefd beschouwd om jezelf uit te nodigen, maar iedereen op ons forum zal wel snappen dat de verleiding momenteel te groot is .... ik heb zopas het gerucht zien passeren dat Olympia Looping naar Keulen zou komen? Die achtbaan staat heel hoog op mijn stiekem-gewenst-maar-praktisch-onbereikbaar lijst.

Zijn er forumleden die overwegen om een daguitstap te plannen? Ik kan moeilijk zelf iets opstarten omdat mijn rijkunsten nog net iets te beperkt zijn, en ik dus geen vervoer kan aanbieden aan anderen.
    Keulen is heel vlot bereikbaar met de trein, ook vanuit Leuven .
    Mit Liebe Gemacht!
    Ontdek het nieuwste land in onze gids: Polen!

Oh wees gerust, ik wil ook gaan. Want deze iconische baan is toch een groot gemis op mijn coastercounter! Hou ParkTrips op facebook in de gaten, als niemand anders een evenement maakt zal ik dat wel doen
    Theme Park World - #7 Highest rated theme park blog in eastern Turkmenistan - Dit was 2018!
    Park Trips - het ideale platform om af te spreken met pretparkfans

Denken jullie dat de Chiapas in Phantasialand zaterdag gewoon open zal zijn? I.v.m. de temperatuur.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Denken jullie dat de Chiapas in Phantasialand zaterdag gewoon open zal zijn? I.v.m. de temperatuur.
    Tot zover ik zie zal het ongeveer 3 graden zijn dan? If i'm correct.

Normaal is Chiapas wel open. (Of hij zal toch niet sluiten door het relatief koude weer.) En het voordeel zal ook zijn dat er weinig volk zal aanschuiven dan.

Tot zover is Chiapas toch altijd open tijdens de Wintertraum hoelang het niet al te hard vriest?
    Je vois la vie en des biscuits.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Ik heb hem ooit gedaan in de sneeuw no worries, als de techniek het niet laat afweten is hij gewoon open
    Coastercount: 268
    Live a life you will remember!

Als je de kans hebt, zou ik in juli voor Düsseldorf kiezen. 95% zeker dat Olympia Looping daar dit jaar ook staat en dan kan je ook ineens Alpina Bahn doen, nog zo'n Schwarzkopfklassieker. Verder staat Spinning Racer daar ook en er zal nog wel een muisbaan komen (Wilde Maus XXL en/of die gelanceerde mousecoaster van Schneider).

De kermis van Keulen is gezellig maar best klein voor zo'n grote stad. Düsseldorf staat hier nog altijd op nummer 1, en heb toch al best wat kermissen gezien in Europa.
    CoasterCounter: 738 coasters in 194 pretparken

Forum Rechten