X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    volgens mij heeft hij zich bang laten maken door de moeder. Op de kermis durft hij ook niet direct op alles. meestal lukt het hem wel na een paar minder indrukwekkende traktaties (een beetje opbouwen) voor afstand ik ben gewent om ver te rijden dus een 1000 km vanaf Brussel licht zeker in de mogelijkheden (liefst iets minder)

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    volgens mij heeft hij zich bang laten maken door de moeder. Op de kermis durft hij ook niet direct op alles. meestal lukt het hem wel na een paar minder indrukwekkende traktaties (een beetje opbouwen) voor afstand ik ben gewent om ver te rijden dus een 1000 km vanaf Brussel licht zeker in de mogelijkheden (liefst iets minder)
    Hier enkele opties:
    - Toverland, tenzij dat het te dicht is en te bekend bij zijn moeder. Daar heb je eigenlijk alleen maar familiecoasters op dit moment. De ene al wat spannender dan de andere. Er staan genoeg attracties binnen voor een rustig bezoekje voor hem en buiten kan je ook wel wat vinden.
    - Parc Astérix, zelfde hier. OzIris is de spannendste, maar ook een heel aanbod familie attracties. De shows zijn zeker ook de moeite (en meestal kijk ik geen shows en hier was ik onder de indruk).
    - Europa-Park: Er staan hier zodanig veel attracties dat er voor elk wat wils is + veel shows en lekker eten. Hier zou ik beginnen met de kleinere achtbanen (en dat kan echt klein: Ba-a-a-a Express) en zo opbouwen. Euro-Mir ziet er niet zo spectaculair uit buitenaf, maar eens erop voel je het wel. Als hij dat aankan, dan kan je hoger gaan met Wodan.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •