X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske
    De zéér eenvoudige versie van mijn vraag: Ik woon in Leuven en zou ergens in februari 2018 of maart 2018 zo goedkoop mogelijk Hyperspace Mountain en Rock 'n Rollercoaster willen berijden. Hoe pak ik dat het beste aan?

    Alvast bedankt!
    1) Steel een auto, liefst een die volgetankt is
    2) Bedreig een persoon die ermee kan rijden en laat hem naar Disneyland rijden (best Parijs, want Shanghai is wel echt ver rijden)
    3) Breek in in het park ; overdag, want dat valt minder op tussen al die andere, betalende, bezoekers
    4) Overval andere gasten en eis hun toegangstickets
    5) Doe eens zot met je teveel aan tickets en dus dito fastpassen
    6) Verleidt een eenzame rollercoasterfan en slaap met hem op zijn kamer (al dan niet letterlijk samen slapen)
    7) Herhaal stappen 3, 4, 5 en 6 tot je het welletjes vindt. (Hoeft niet dezelfde fan te zijn)
    8) Hopelijk heb je je chauffeur ook meegenomen in het park en de hotelkamer, anders doe je stap 2 opnieuw, maar dan naar Leuven
    9) Vestig je hoop op de Franse politie die waarschijnlijk nog niet op de hoogte is van je daden omdat ze op zoek zijn achter moslimterroristen ipv gestoorde pretparkfans
    10) Indien een van beide attracties toch gesloten was, herhaal alle stappen tot en met 9
    11) Maak er een TR van aub!
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 16-10-17 om 22:25.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •