X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Even ter verduidelijking. Walibi is een bedrijf en speelt in op de verwachte drukte, zoals elk bedrijf. Ik werk in een winkel en wij waren tijdens België - Ierland gewoon open, maar ipv 7 werknemers waren er 3 aanwezig. En die 3 werknemers hebben welgeteld 8 bezoekers over de vloer gekregen tijdens de match en (door het goede weer) 15 erna. Dus 23 bezoekers tussen 15u en 18u30, op een tijdstip dat we normaal ongeveer 200 bezoekers ontvangen. Dan lijkt het me ergens logisch dat bedrijven zich afvragen of het niet beter is om sneller te sluiten of gewoon niet open te doen, het kost alleen maar handenvol geld en je stelt (bijna) niemand teleur...

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Even ter verduidelijking. Walibi is een bedrijf en speelt in op de verwachte drukte, zoals elk bedrijf. Ik werk in een winkel en wij waren tijdens België - Ierland gewoon open, maar ipv 7 werknemers waren er 3 aanwezig. En die 3 werknemers hebben welgeteld 8 bezoekers over de vloer gekregen tijdens de match en (door het goede weer) 15 erna. Dus 23 bezoekers tussen 15u en 18u30, op een tijdstip dat we normaal ongeveer 200 bezoekers ontvangen. Dan lijkt het me ergens logisch dat bedrijven zich afvragen of het niet beter is om sneller te sluiten of gewoon niet open te doen, het kost alleen maar handenvol geld en je stelt (bijna) niemand teleur...
    Ik vind de vergelijking tussen een winkel en een pretpark toch een klein beetje van de pot gerukt eerlijk gezegd je kan perfect zeggen "We gaan wel een uurtje vroeger naar de winkel", het is bovendien iets dat je ongeveer elke week doet. Bij pretparken is dat (bij de doorsnee mensen toch ) niet het geval.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik vind de vergelijking tussen een winkel en een pretpark toch een klein beetje van de pot gerukt eerlijk gezegd je kan perfect zeggen "We gaan wel een uurtje vroeger naar de winkel", het is bovendien iets dat je ongeveer elke week doet. Bij pretparken is dat (bij de doorsnee mensen toch ) niet het geval.
    Het is te zien welke winkel he De meeste klanten zien wij hooguit 2 of 3 keer per jaar hoor. Ik juich het niet toe (verre van zelfs, maar zo'n dagen zijn heel saai), maar ik heb er wel begrip voor. De kosten blijven hetzelfde maar de opbrengst keldert, waarom dan in godsnaam open houden en/of op volle capaciteit werken? En een groot scherm is bijna geen optie, want naast het grote scherm zelf moet je ook nog geld betalen om dit te mogen uitzenden én je lokt daarmee echt niet de massa om de kosten van dat scherm te kunnen dekken. En bij pretparken is dat ook het geval, zie maar naar de getuigenis van tijdens België - Ierland, toen het park extreem rustig was...

  4. #4

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Het is te zien welke winkel he De meeste klanten zien wij hooguit 2 of 3 keer per jaar hoor. Ik juich het niet toe (verre van zelfs, maar zo'n dagen zijn heel saai), maar ik heb er wel begrip voor. De kosten blijven hetzelfde maar de opbrengst keldert, waarom dan in godsnaam open houden en/of op volle capaciteit werken? En een groot scherm is bijna geen optie, want naast het grote scherm zelf moet je ook nog geld betalen om dit te mogen uitzenden én je lokt daarmee echt niet de massa om de kosten van dat scherm te kunnen dekken. En bij pretparken is dat ook het geval, zie maar naar de getuigenis van tijdens België - Ierland, toen het park extreem rustig was...
    Het ligt er idd aan welke winkel, maar alsnog vind ik het persoonlijk appelen en peren zelf werk ik als vakantiejob in de supermarkt en ken dus ook van die dagen dat het extreem rustig is (Kerstavond en oudjaar bijvoorbeeld), maar de winkel is dan wel gewoon open. En inderdaad, die dagen zijn heel saai.

    Dan nog geloof ik niet dat de invloed zo groot gaat zijn in een pretpark als dat is in een winkel. België-Ierland was op 18 juni, nog midden in de examenperiode. Dan loopt er sowieso geen kat rond in Walibi (dat herinner ik me nog van uit de lagere school). Op 23 juni is dat heel anders, dan wordt het park normaal overspoeld door jongeren die net hun examens achter de rug hebben. Ik denk dat dat dit jaar niet anders zal zijn, zeker niet als de weergoden ons gunstig zijn.

    Als ik die dag niets te doen zou hebben, is de kans groot dat ik ook in Walibi zit. Ik zal het dan zien
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •